شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ 27 April 2024
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۱۸۶۸

ایلان ماسک چه برنامه‌‌ای برای توییتر دارد

ایلان ماسک چه برنامه‌‌ای برای توییتر دارد
ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر تسلا، برنامه‌های خود را برای توییتر، از جمله پرداخت‌های رمزنگاری شده، در یک جلسه پرسش و پاسخ فاش کرد.

ایلان ماسک در یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان این شرکت، جزئیات بیشتری از برنامه‌های خود برای استفاده از رمزارز در توییتر را به اشتراک گذاشت. بر اساس متنی از جلسه منتشر شده مدیر عامل میلیاردر تسلا در مورد چگونگی پرداخت‌ها از طریق رمزارز‌ها و اهمیت آن توضیحات خود را بیان کرد. او همچنین به کلاهبرداری‌هایی که در این پلتفرم در رابطه با ارز‌های دیجیتالی، رخ می‌دهد نیز اشاره کرد.

 

elon_pic

 

ماسک گفت: «در این مرحله پول اساساً دیجیتال است. او اضافه کرد که «ادغام پرداخت‌ها در توییتر به‌گونه‌ای که ارسال پول به این صورت آسان باشد، منطقی است» و خاطرنشان کرد که این شامل «بلاک چین و ازر دیجیتال»  می‌شود.

 

ماسک با بیان اینکه هدف او «به حداکثر رساندن سودمندی سرویس» است، گفت: «اگر کسی بتواند برای موضوع پرداخت از آن به راحتی استفاده کند، سودمندی آن افزایش می‌یابد.» او افزود که اخبار، سرگرمی و پرداخت‌ها «سه حوزه حیاتی» برای توییتر هستند تا این سرویس را «بسیار جذاب و کامل کنند به گونه‌ای که افراد دیگر بدون آن نتوانند زندگی کنند.»

 

twitter-elon-musk-improvements-board-edit-button

 

پیشنهاد ماسک مبنی بر ادغام پرداخت‌ها توسط توییتر منعکس‌کننده استدلال قبلی او است مبنی بر اینکه این پلتفرم باید به یک «برنامه فوق‌العاده» به سبک WeChat تبدیل شود. پلت فرم رسانه‌های اجتماعی چین چندین خدمات از جمله استخدام راننده شخصی، تحویل غذا و پرداخت را تحت یک پلتفرم جامع ارائه کرد.

 

ایلان ماسک کلاه‌برداری‌هایی که در حوضه‌ی ارز‌های دیجیتال در توییتر رخ می‌دهد را هدف قرار داده است.

 

در پرسش و پاسخ، ایلان ماسک همچنین به موضوع شیوع ربات‌ها و کلاهبرداری‌ها در حوضه‌ی ارز‌های دیجتیال در توییتر پرداخت. او گفت: «کلاهبرداری‌های رمزنگاری زیادی در توییتر وجود دارد. و با این که اوضاع کمی بهتر شده است، هنوز بسیار باید روی این موضوع کار شود.»

 

او افزود که، «همچنین افرادی هستند که لزوماً ربات نیستند، اما ممکن است به گونه‌ای فعالیت کنند که همانند ربات در نظر گرفته شوند. همان طور که می‌دانید یک نفر می‌تواند صد‌ها اکانت داشته باشد و تلاش کند که نشان دهد همه‌ی آن‌ها به صورت جداگانه دارند مدیریت می‌شوند؛ در صورتی که در واقعیت چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.»

 

Working-10-meilleurs-robots-Twitter-a-suivre-pour-augmenter-la

 

ماسک گفت: «برای اینکه مردم به توییتر اعتماد کنند، فکر می‌کنم شفافیت موضوع بسیار مهمی است.» ایلان ماسک با تکرار پیشنهاد قبلی خود مبنی بر اینکه کد پلتفرم متن باز باشد، «به طوری که مردم بتوانند آن را نقد کنند، آن را بهبود بخشند، و اشکالات بالقوه آن را شناسایی کنند.»  اشاره کرد.

 

یکی از راه‌حل‌هایی که ماسک برای حل مشکل حساب‌های جعلی در توییتر ارائه کرد، تأیید از طریق پرداخت برای سرویس اشتراک توییتر آبی بود. ماسک قبلاً پیشنهاد کرده بود که اشتراک‌های آبی توییتر را می‌توان با رمز ارز مورد علاقه او، Dogecoin  پرداخت کرد.

 

فعالیت ربات‌ها به یک عامل کلیدی در خرید مجدد توئیتر توسط ایلان ماسک تبدیل شده است. مدیرعامل تسلا پس از ارائه پیشنهاد ۴۳ میلیون دلاری خود برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی در ماه‌آوریل، گفت که تا زمانی که توییتر اطلاعاتی درباره تعداد حساب‌های جعلی موجود در این پلتفرم ارائه ندهد، امکان خرید آن وجود ندارد.

 

در اوایل این ماه، طبق گزارش‌ها، توییتر به ماسک اجازه داد تا به «فایرهوس» از داده‌ها شامل هر توییت ارسال شده در این پلتفرم دسترسی داشته باشد تا بتواند به طور مستقل سطوح فعالیت ربات‌ها را تأیید کند.

 

منبع: دیکریپت

 

 

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!