جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۶۲۲۸
بهروزی‌فر در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صمت:

فاطمی‌امین هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارد

فاطمی‌امین هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارد
نماینده فومن و شفت گفت: در خصوص بحث ویژگی‌های فردی، وزیر پیشنهادی صمت بسیار خروجی گرا و نتیجه محور است و حرف کلی نمی‌زند و آنچه امروز انتظار داریم توسط وزرا مدنظر قرار بگیرد این است که کلی گویی نکنند. ایشان در این رابطه پروژه‌ها را تعریف کرده و این پروژه‌ها توسط زمان و مکان تعریف شده و نمایندگان مردم می توانند بحث نظارت و کنترل را داشته باشند.

خلیل بهروزی‌فر در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: آنچه از سوی نماینده مخالف مطرح شد در واقع دغدغه ایشان در شرایط موجود بود. با توجه به مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف در اشتغال، معیشت و اقتصاد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به وجود آمده دغده‌هایی بیان شد و توقع این است که با برنامه‌ریزی درست حل و فصل شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر کالاهای اساسی که در حوزه کشاورزی است و تقریبا با ارز این کالاها تامین می‌شود در حوزه جهاد است؛ وزارت صمت طبق قانون انتزاع از اول مرداد همه این‌ها به وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است.

وی افزود: در خصوص بحث ویژگی‌های فردی، وزیر پیشنهادی صمت بسیار خروجی گرا و نتیجه محور است و حرف کلی نمی‌زند و آنچه امروز انتظار داریم توسط وزرا مدنظر قرار بگیرد این است که کلی گویی نکنند. ایشان در این رابطه پروژه‌ها را تعریف کرده و این پروژه‌ها توسط زمان و مکان تعریف شده و نمایندگان مردم می توانند بحث نظارت و کنترل را داشته باشند. 

نماینده فومن و شفت گفت: برنامه آقای فاطمی امین دارای چهارچوب مشخص و با برنامه ایشان و اعتقاد عمیق به سیستم نظارت، کنترل و پایش پروژه دارند. وی اشراف کامل بر روی موضوعات اقتصادی کشور دارد، عضو فعال تیم اقتصادی رئیس جمهور هستند و پاکدست و ساده زیست و انقلابی و متعهد و متخصص هستند. هم در بخش صنعت و هم در بخش تجارت تجربه دارند. 

وی افزود: وزیر پیشنهادی اتکای قاطعانه به اصول انقلاب و فرهنگ ایثار و جهادی دارند،

فسادستیز است و لازمه مبارزه ایشان با فساد رای قاطع نمایندگان محترم است تا پشتیبانی حاصل کند.

بهروزی‌فر گفت: نقاط قوت برنامه ایشان؛ ساختار و برنامه حاکی از اشراف ایشان بر موضوع و داشتن راهکار ریشه‌ای است، تطبیق برنامه ارائه شده با استاد بالادستی نقطه قوت برنامه ایشان است و از جامعیت برخوردار است و برنامه‌های وزارت را در ۵ سطح برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: افزایش صادرات غیر نفتی و تنوع بخشی به روش های تجاری و واردات اقلام ضروری در مقابل صادرات و با استفاده از ارز اشخاص و ایجاد کانال مالی دو طرفه با کشورهای دارای اولویت و استفاده از ظرفیت معاهدات دوجانبه یا چندجانبه و ایجاد قرارداد با کشورهای اولویت دار ایجاد مسیرهای حمل و نقل،  رشد ارزش افزوده صنعت، رشد ارزش افزوده معدن، رشد ارزش افزوده بازرگانی و اشتغال و تولید خودرو و تولید لوازم خانگی بزرگ و حفاری های اکتشافی معادن، استخراج معادن و صادرات غیرنفتی و پوشش یکپارچه و ردیابی کالا و پیچیدگی اقتصادی از برنامه آقای فاطمی امین است. 

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!