شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ 27 April 2024
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۳۴۴۴

داود دانشفر: حمایت از ورزشکاران، استفاده از متخصصان و رواج اخلاق مداری، از اولویتهای دکتر همتی در حوزه ورزش خواهد بود

رئیس کمیته ورزش ستاد انتخاباتی دکتر عبدالناصر همتی بر حمایت گسترده جامعه ورزش از این کاندیدای ریاست جمهوری و حضور پر شور خانواده بزرگ ورزش ایران در پای صندوق های رای به منظور انتخاب دکتر همتی تاکید کرد.

داود دانشفر با بیان سوابق ورزشی عبدالناصر همتی، اظهار داشت: دکتر همتی از زمان دانشجویی به تمرینات کاراته کنترلی مشغول بود. همچنین نزدیک به دو دهه است که در سبک کیوکوشین کان کاراته زیر نظر اینجانب به تمرین پرداخته و علاوه بر علاقمندی به ورزش های مختلف از جمله فوتبال، رزمی و تنیس روی میز، به صورت حرفه ای نیز در کاراته حضور داشته و موفق به اخذ درجه کمربند سیاه دان ۶ سبک کیوکوشین کان کاراته و همچنین دان ۵ جهانی این سبک شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر ضرورت بازنگری در بسیاری از بخش ها و مولفه های سیستم فعلی مدیریت در کشور، به طور مشخص در مورد ورزش نیازمند اجرای برنامه هایی راهبردی و اصولی بر اساس نیاز فعلی جامعه ورزش، دورنما و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به همراه تعریف جدی نقش مدیران، متخصصان و خانواده بزرگ ورزش در تصمیم گیری ها و مدیریت های خُرد و کلان هستیم که این مهم با توجه به اِشراف کامل دکتر همتی به مقوله ورزش، تحقق خواهد یافت.

دانشفر با تاکید مجدد بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات و اعتماد به دکتر همتی عنوان کرد: همتی کاندیدایی متخصص در اقتصاد و مدیریت اجرایی است که قادر به ارائه برنامه هایی به منظور رفع دغدغه های معیشتی و جاری مردم، افزایش سطح رفاه جامعه و بهبود مناسبات بین المللی خواهد بود.

رییس کمیته ورزش ستاد انتخاباتی دکتر همتی تصریح کرد: ارتقاء شاخص سلامت و تندرستی، امید به زندگی، توسعه ورزش همگانی، رواج فرهنگ جوانمردی و اخلاق مداری در جامعه، حمایت از جوانان در راستای کشف استعدادها، آموزش، رشد و بهره وری از این سرمایه انسانی بزرگ‌ و ارزشمند کشور و همچنین ارتقاء ورزش قهرمانی و شاخص مدال آوری، حمایت های ویژه مادی و معنوی از قهرمانان، ملی پوشان، مدال آوران، داوران، مربیان و پیشکسوتان، عدم دخالت در امور فدراسیونها و جایگزینی حمایت، توسعه و شایسته سالاری در گزینش مدیران به جای دخالت و تمرکزگرایی، از مهمترین اولویت ها و برنامه های دکتر همتی در حوزه ورزش کشور است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!