جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۹۴۷۷
ده عکس برگزیده ۲۰۲۱ از لنز لس‌آنجلس‌تایمز

عروس بی‌خانمان، در میان عکس‌های برگزیده سال

عروس بی‌خانمان، در میان عکس‌های برگزیده سال
سال ۲۰۲۱ در حالی آخرین روزهای خود را سپری می‌کند که رسانه‌های گوناگون جهان، رخدادهای مهم این سال پر حادثه از نگاه خود مرور می‌کنند. عکس‌های برگزیده سال رو به پایان را به انتخاب روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز ببنید:

یک خانواده فلسطینی برای محکوم کردن کشتار کودکان و غیرنظامیان در میان بقایای خانه‌هایی در شهر غزه که توسط حمله نظامی اسرائیل در جریان درگیری مسلحانه ۱۱ روزه در ماه مه ویران شده بود، شمع روشن می‌کنند. (مارکوس یام)

1

 

مردم در میدان جورج فلوید در مینیاپولیس پس از مجرم شناخته شدن افسر پلیس سابق درک شووین به قتل در جریان مرگ جورج فلوید، یکدیگر را در آغوش گرفتند. (جیسون آرموند)

a60fc2cb-afbc-494f-8e13-e4c4cb374648

 

قایقی در دریاچه مید حرکت می کند، جایی که یک "حلقه" سفید در امتداد ساحل - ایجاد شده توسط ذخایر معدنی- نشان می دهد که بزرگترین مخزن آب آمریکا در حال حاضر چقدر کمتر از ظرفیت است. سطح آب در بحبوحه خشکسالیهای مداوم به پایین ترین حد خود در تاریخ رسیده است و باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد تامین آب برای میلیون ها نفر در غرب ایالات متحده شده است. (لوئیس سینکو)

658e6245-6f56-4b31-b66e-a2b3dc6a86ee

 

مایلیدی بارلا، ۲۶ ساله، اهل تگوسیگالپا در هندوراس، دخترش زوئه بارلا، ۸ ساله، را در لا جویا در تگزاس در آغوش می گیرد. این دو به طور غیرقانونی از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور کردند و منتظر ماندند تا توسط گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده به وضعیتشان رسیدگی شود. (گری کورونادو)

eafe61ff-5ac2-420f-bc99-00846658e30f

 

تقریبا یک هفته پس از حمله گروهی از طرفداران ترامپ به ساختمان برای جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات و در حالی که مجلس نمایندگان برای استیضاح پرزیدنت ترامپ تشکیل جلسه داده اند، اعضای گارد ملی در ساختمان خوابیده‌اند (کنت نیشیمورا)

03ef57f3-e8dc-4fe4-89e4-3f6cdf14b78b

 

پرستاری با واکسنی در دست در یکی از مکانهای واکسیناسیون انبوه در مرکز همایش‌ها در انتاریو کالیفرنیا از میان خودروهای پارک شده عبور می کند (عرفان خان)

969db2ca-1071-42d0-bd28-cc44f8669fbe

 

در حالی که آتش سوزی دیکسی، دومین آتش سوزی بزرگ در تاریخ ایالت کالیفرنیا، از میان زمین های کوهستانی و جنگلی در نزدیکی جانسویل کالیفرنیا می گذرد، توده‌ای از دود به سمت آسمان بلند می شود. (لوئیس سینکو)

29c3eaea-1b8e-4a4f-93b8-65be2bd8a698

 

ژاکت رشاد در بلوار دگنان در پارک لیمرت موهای رشاد کریم، فروشنده مواد غذایی را کوتاه می کند. پس از کاهش محدودیت‌های همه‌گیری، جامعه هیجان‌زده شد و در حال آماده‌سازی برای یک مهمانی بزرگ در ژوئن بود. (جیسون آرموند)

27bd2bcc-f005-47b5-b775-49cee317f2e3

 

در جریان تظاهراتی علیه شهرک سازی های یهودیان اویاتار در کرانه باختری رود اردن، یک فلسطینی در تلاش برای نفس کشیدن، فلسطینی دیگری را در آغوش گرفته و با خود می برد. تظاهرکنندگان به سمت نیروهای امنیتی اسرائیل سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند و سربازان نیز با گاز اشک آور، نارنجک، شوکر و گلوله واقعی پاسخ دادند. (مارکوس یام)

846614e3-c9d2-4728-b28a-fc655c3cf197

 

والری زلر بیرون چادرش در کنار دریاچه پارک اکو در لس‌آنجلس برای عروسی خود آماده می‌شود. او و همسر آینده‌اش هنری، بی خانمان اند و در چادرهای پارک زندگی می کنند. اعضای کلیسای بین المللی وایلدرنس و سایر گروه‌های کلیسایی به این زوج در مراسم عروسی کمک کردند. (فرانسین اور)

e19c375e-d565-42ea-8842-2ad11908296b

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!