جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۳۲۳۳

کسی که گفت بیل گیتس نقشه دارد

کسی که گفت بیل گیتس نقشه دارد
در سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، پای خانمی به میان کشیده شد که رییس ستاد قاضی‌زاده هاشمی است. کسی که به گفته عبدالناصر همتی ادعا کرده بیل گیتس برنامه‌ریزی کرده با واکسن کرونا ۱۵ درصد جمعیت جهان را ازبین ببرد!

در سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، پای خانمی به میان کشیده شد که رییس ستاد قاضی‌زاده هاشمی است. کسی که به گفته عبدالناصر همتی ادعا کرده بیل گیتس برنامه‌ریزی کرده با واکسن کرونا ۱۵ درصد جمعیت جهان را ازبین ببرد! این زن کسی نیست جز زهرا شیخی که دو ویژگی مشترک با کسی دارد که ریاست ستاد انتخاباتی‌اش را بر عهده گرفته است. او مانند قاضی‌زاده هاشمی عضوی از مجلس انقلابی است و مانند او پزشک است. 

 

3151855

زهرا شیخی کیست؟

نام زهرا شیخی نخستین زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که در توییتی از به دنیا آمدن سومین فرزند خود هم‌زمان با عضویت در مجلس خبر داد. او از حوزه انتخابیه «اصفهان و ورزنه» به مجلس راه‌یافته است و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان  مجلس یازدهم است. شیخی تحصیلات پزشکی خود را دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رسانده است.

در سال ۹۹ در حالی که در آن سر دنیا خبر تزریق واکسن را جشن می‌گرفتند در این سر دنیا یک نماینده مجلس با رشته‌توئیت‌های خود کادر درمان را بیش از گذشته خشمگین می‌کرد. زهرا شیخی نماینده مجلس ادعا کرد که سازمان بهداشت جهانی می‌خواهد با واکسن کرونا ۱۵ درصد از جمعیت جهان را کم کند! شیخی در یک رشته‌توئیت نوشت: «آوریل ۲۰۲۰ رویدادی توسط ماکرون، بیل گیتس و دبیرکل WHO ‌برای ایجاد شتاب در درمان کووید‌۱۹ شکل گرفت. نتیجه این رویداد ایجاد سازوکار بین‌المللی واکسن به‌نام «کواکس» زیر نظر WHOو بنیاد بیل گیتس شد. بیل گیتس گفت: با واکسن می‌خواهم تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش دهم.»! در ادامه طعنه‌ای هم به وزارت بهداشت زد و این‌گونه نوشت: جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران به عضویت اتحادیه کواکس درآمد. نمکی وزیر بهداشت تلاش برای واردات واکسن از طریق کواکس.

این سخن عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با واکنش منفی بسیاری مواجه شد به گونه‌ای  دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا همان زمان به روزنامه «جهان‌صنعت» گفت: «اینکه ایشان یا هر مسوول دیگری بدون آگاهی کافی و علم درباره کروناویروس نظر می‌دهد جای تاسف دارد. چرا باید فردی مانند بیل گیتس که نصف دارایی خود را در راه بیماران و تحقیقات برای درمان و کنترل سل، مالاریا، ایدز و حالا کرونا صرف کرده، حالا با واکسن کرونا ۱۵ درصد از جمعیت جهان را بکشد! بیل گیتس سال‌هاست برای بهداشت جهان تلاش می‌کند. مشخص نیست چرا برخی دشمن آقای بیل گیتس شدند.»

بیل گیتس چه گفته بود

بیل گیتس در سخنرانی خود دقیقا چه می‌گوید که زهرا شیخی و هم‌فکران او از آن سخنان، برداشت توطئه برای کاهش جمعیت کردند؟ به نظر می‌رسد استناد آن‌ها، به یک سخنرانی بیل گیتس در( تد تاک )سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردد. موضوع سخنرانی گیتس، آینده انرژی و آب و هوای کره زمین است. او در بخشی از سخنرانی خود به تاثیر افزایش جمعیت بر مصرف انرژی پرداخت و با اشاره به اینکه جمعیت جهان به ۹ میلیارد نفر خواهد رسید گفت: «اولین عامل جمعیت است. جمعیت کنونی جهان در حدود ۶/۸ میلیارد نفر است که در آینده به سمت ۹ میلیارد نفر پیش می‌رود. اگر ما تلاش فراوانی در زمینه سلامت و واکسن‌ها و خدمات درمانی بکنیم شاید بتوانیم این عدد را در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش دهیم، ولی با این وجود باز هم در حدود ۱/۳ برابر رشد خواهیم داشت»

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!