جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۰۳۷۸

گلایه های مردمی از چندبار قطعی برق در روز

درخواست مردم از مسئولان صنعت برق کشور، تطابق قطعی های برق با جداول اعلام شده و جلوگیری از تکرار متناوب قطع و وصل برق در یک شبانه روز است.به گزارش فراز، در حالی که از روز گذشته انتشار جداول خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی استان‌ها آغاز شد و امروز ن

درخواست مردم از مسئولان صنعت برق کشور، تطابق قطعی های برق با جداول اعلام شده و جلوگیری از تکرار متناوب قطع و وصل برق در یک شبانه روز است.

به گزارش فراز، در حالی که از روز گذشته انتشار جداول خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی استان‌ها آغاز شد و امروز نیز شاهد انتشار جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در استان تهران و برخی دیگر از استان‌ها بودیم، نامنظمی خاموشی ها در برخی نقاط، گلایه مردم را به دنبال داشته است.

طبق جداول اعلام شده، هر منطقه حداکثر 2 ساعت شاهد قطعی برق در روز خواهد بود اما در برخی مناطق، گزارش های مردمی حاکی از بروز خاموشی های بیش از 2 ساعت و گاها بیش از 3 ساعت است.

برخی از مشترکان نیز از بروز خاموشی های متعدد در طول روز گلایه داشته اند. به گفته این دست از مشترکان، طی امروز و روزهای گذشته، 2 یا 3 بار برق آنها در طول یک شبانه روز قطع شده است. مشترک دیگری نیز از غرب تهران از بروز قطعی های کوتاه مدت اما به تناوب گلایه داشت به طوری که از صبح امروز تا ظهر دو نوبت قطع و وصل برق با فاصله هر وقت و وصل 15 دقیقه در محل سکونت این مشترک رخ داده و در بعدازظهر نیز شاهد قطعی برق بیش از یک ساعته بوده است.

قطعی های نامنظم و متناوب برق علاوه بر اختلالی که در روند زندگی روزمره مردم به وجود آورده، نگرانی از آسیب دیدن احتمالی وسایل برقی منزل را برای مشترکان به دنبال داشته است و درخواست مردم از مسئولان صنعت برق کشور، تطابق قطعی های برق با جداول اعلام شده و جلوگیری از تکرار متناوب قطع و وصل برق در یک شبانه روز است.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!