جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۴۷۱۶

کاندیدای استاندار و اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت بدنسازی کرمانشاه!

کاندیدای استاندار و اداره ورزش و جوانان،  رئیس هیئت بدنسازی  کرمانشاه!
هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه برگزار و مهدی حاتمی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. با توجه به اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه یکی از مطرح‌ترین و مدعیان همیشگی این رشته در کشور، آسیا و جهان است، برگزاری این انتخابات مورد انتقاد بسیاری از ورزشکاران این رشته و از جمله نفرات دوم و سوم این مجمع انتخاباتی قرار گرفت..

 

به گزارش فراز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برگزار و مهدی حاتمی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. 

در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بدنسازی استان کرمانشاه ۳‌کاندیدا به نام‌های مهدی حاتمی‌، افشین شریفی و هادی رستمی حضور داشتند و پس از ارائه برنامه توسط این ۳‌کاندیدا، رای‌گیری با حضور ۳۰ عضو مجمع برگزار شد و در نهایت مهدی حاتمی با ۱۷ رای، افشین شریفی ۹‌رای و هادی رستمی ۴ رای کسب کردند. بدین ترتیب مهدی حاتمی به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

 

Screenshot_۲۰۲۲۱۰۱۳-۱۵۴۸۵۸_Instagram

 

این انتخابات با اعتراض افشین شریفی و هادی رستمی دو کاندیدای دیگر قرار گرفت. شریفی در گفتگو با فراز عنوان کرد که رئیس انتخاب شده هیئت از نظر قانونی صلاحیت لازم را نداشته و او با اعمال نفوذ استانداری کرمانشاه و اداره ورزش و جوانان حائز صلاحیت شده است.

شریفی که دارای مدرک دکترای تربیت بدنی است در ادامه صحبت‌های خود گفت: با توجه به اینکه کرمانشاه یکی از قطب‌های به نام و صاحب سبک در بدنسازی و پرورش اندام ایران، آسیا و جهان می‌باشد و قهرمانان به نامی در این رشته از جمله: ایوب بسامی، اوورال (‌قهرمان قهرمانان آسیاسامان الفتی اوورال آسیا، یزدان رحمت آبادی اوورال آسیا، مهدی آقا‌‌بابایی قهرمان بادی کلاسیک جهان، جواد جوادی فر قهرمان پاورلیفتینگ جهان، پدرام کرم‌سیما قهرمان پاورلیفتینگ جهان و دهها قهرمان دیگر که نه تنها در استان کرمانشاه و ایران، بلکه در آسیا و جهان عرض اندام می‌کنند، لذا کاندیدا‌های این انتخابات می‌بایست با بیشترین دقت و گزینش علمی انتخاب می‌شدند. 

Screenshot_۲۰۲۲۱۰۱۳-۱۵۴۹۲۴_Instagram

 

افشین شریفی در ادامه گفت: از آنجا که این رشته ارتباط مستقیمی با دوپینگ و استفاده از داروهای آنابولیک و نیز استفاده از مکمل‌های مجاز(ساپلمنت‌ها) دارد باید گفت این رشته ارتباط تنگاتنگی با سلامت فرد و سلامت جامعه دارد و مستندات حکایت از آن دارد که دهها نفر در سال جان خود را بخاطر سوء مصرف این داروها از دست می‌دهند؛ لذا درانتخابات هیئت‌ها می‌بایست افرادی کاندیدا شوند که از نظر علمی اشراف کامل به دانش ورزش بدنسازی و پرورش اندام داشته باشند.

شریفی نفر دوم انتخابات هیئت‌ بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه طی یک یادداشت انتقادی، انتخابات هیئت بدنسازی استان کرمانشاه را به باد انتقاد گرفت. متن این یادداشت به شرح زیر است:

چهاردهم مهرماه سال جاری انتخابات مجمع بدنسازی و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد و کاندیدای مورد حمایت اداره ورزش و جوانان و استاندر محترم توانست آراء مورد نیاز خود از مجمع را کسب نماید!

در ابتدا باید گفت سال گذشته با توجه به اختلاف میان فدراسیون و حسین شیروانی، رئیس وقت هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، دکتر مهدی نصیرزاده ایشان را عزل و یکی از قهرمانان این رشته را به پیشنهاد صابر رحیمی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان، با توجه به اساسنامه به مدت ۴‌ماه به عنوان انتخاب نمود.

سرپرست هیئت پس از این انتخاب، برخلاف قانون مجامع چند نفر از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها را عزل و برای این شهرستان‌ها سرپرست انتخاب نمود!

پس از اعلام اداره ورزش و جوانان مبنی بر ثبت نام کاندیدها جهت احراز پست ریاست هیئت، سرپرست هیئت بدنسازی کرمانشاه و دو تن از ورزشکاران این رشته بنام هادی رستمی و بنده(افشین شریفی) مبادرت به ثبت نام نمودیم. سرپرست به دلیل عدم احراز صلاحیت از ارگان‌های ذی الصلاح مجبور به استعفاء گردید و مقرر گردید تا مجمع با دو کاندیدای دیگر برگزار شود.

لازم به ذکر است اینجانب با توجه به تعهد و تخصص ( قهرمان، داور، مربی، مدرس فدراسیون و دانشگاه و دارای مدرک دکتری تربیت بدنی) و حمایتی که همواره از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته داشته‌ام و انتظار می‌رفت به واسطه دانش، تخصص و تعهدم از حمایت اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین برخوردار شوم یا حداقل افراد فاقد صلاحیت را در لیست کاندیدها قرار نمی‌دادند؛ اما متاسفانه نه تنها این امر میسر نشد بلکه یک هفته مانده به انتخابات و بصورت مهندسی شده کاندیدای رد صلاحیت شده با فشار برخی از حضرات تائید و وارد انتخابات شدند!

 

نکته حائز اهمیت این انتخابات اینجا بود که اداره ورزش و جوانان بوسیله معاونت همیشه حاضر جهت مهندسی این مجمع آستین همت بالا زد و به مانند انتخابات دیگر به کمک کاندیدای مورد نظر آمد و با شیوه بسیار ماهرانه و البته کثیف مجمع را به نفع ایشان رقم زد!

 

نکات حائز اهمیت:

 

۱- اولین و مهمترین اعتراض بنده به این موضوع است که مهدی حاتمی در تاریخ یک ژون ۲۰۱۹ زیر پرچم کانادا و برای این کشور مسابقه داده است و طبق اساسنامه همین یک مورد کافی است تا او رد صلاحیت می‌شد.

۲- در مرحله اول سرپرست یاد شده طبق اساسنامه حداکثر می‌بایست برای مدت ۴ ماه بعنوان سرپرست انتخاب می‌شد که ایشان به دلایل نامعلوم ۹ ماه در سمت خود ابقاء شدند. نامبرده حتی پس از استعفاء وظایف سرپرست را انجام می‌داد، نشان به آن نشان که در دعوت نامه‌های ارسال شده به مدعوین در جلوی اسم نامبرده از کلمه سرپرست استفاده گردید!

۳- سرپرست برخلاف قوانین مجامع چند تن از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها،از جمله شهرستان‌های دالاهو، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب و صحنه را عزل و برای این شهرستان‌ها سرپرست انتخاب نمود تا بتواند آراء مورد نظر را کسب نماید‌!

۴- اکثریت افراد دعوت شده در برگزاری مجمع فاقد وجاهت قانونی بودند از جمله چند تن از مدیران باشگاهها که شرایط حضور در مجمع را نداشتند!

۵- نماینده ورزش آموزش و پرورش در تمام مجامع برگزار شده فردی بنام حمید تقی‌پور می‌باشد که در روز برگزاری فردی بنام محسن کرمی که مسئول سوادآموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرمانشاه می‌باشد که نامبرده بدون ابلاغ و وکالتی در مجمع حاضر و مبادرت به رای نمود!

۶- در قسمت مربیان زن، فردی بنام مرضیه کریمی که ساکن استان خوزستان و نایب رئیس هیئت والیبال کارگری این استان می‌باشد شرکت نمودند که طبق اساسنامه اعضای مجمع باید بومی استان خود باشند و این عمل خلاف قانون وعمل به جرم محسوب می‌شود.

۷- در قسمت قهرمانان مرد، فردی به نام یزدان رحمت آبادی که تنها یکبار قهرمان آسیا شده در مجمع حضور داشتند؛ اما با توجه به اینکه در این رشته آقای پدرام کرم سیما قهرمان جهان و آسیا بودند باید نامبرده حضور پیدا می‌کرد و در قسمت قهرمانان خانم، فردی بنام بهاره کلاهچی حضور داشتند که هیچ گونه سابقه قهرمانی در فدراسیون نداشته و می‌بایست خانم الهه امیری بعنوان قهرمان کشور حضور پیدا می‌کرد و چندین و چند تخلف دیگر که همگی در یک شکوائیه به قسمت مجامع فدراسیون‌ها ارسال و دادخواهی گردیده است.

در پایان چشم یاری و کمک ما به سوی وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استانی به خصوص استاندار محترم جناب امیری مقدم و نمایندگان عادلی است که هنوز پایبند به خون شهدا و جانبازان وطن هستند. 

Screenshot_۲۰۲۲۱۰۱۳-۱۵۴۹۳۸_Instagram

 

IMG-20221014-WA0007 copy

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!