جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۳۹۹۴

حواشی یک استوری اعتراضی؛ سردار آزمون از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود؟

حواشی یک استوری اعتراضی؛ سردار آزمون از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود؟
در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی به یکباره شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشته شدن سردار آزمون از تیم ملی به گوش می رسد. ماجرایی که اصلا فنی نیست و به نوشته های مجازی اخیر او بر می گردد.

سردار آزمون تنها بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود که دیروز در یک استوری اینستاگرامی به ماجرای فوت مهسا امینی و اعتراضات خیابانی این روزهای ایران واکنش نشان داد. او این کار را در حالی انجام داد که هنوز در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش حضور داشت. آزمون با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال نوشته بود: «به خاطر قانون تیم ملی تا الان نتونستیم چیزی بگیم تا اردو تمام شه ولی...»

سردار آزمون البته این استوری را پس از سخنان پر حاشیه جدید حسن عباسی، چهره تندرو اصولگرا علیه بازیکنان فوتبال منتشر کرد.

بعد از این هم در تصاویر منتشر شده از تمیرن امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، عکسی از سردار آزمون دیده نمی‌شود و این در حالی است که خبرگزاری فارس مدعی شده که آزمون به دلیل آسیب دیدگی در تمیرن حاضر نبوده.

 

f1560

 

انتشار پست های مجازی و موضع گیری درباره اتفاقات روزهای اخیر کاری بود که در توسط بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان کشور انجام شده بود. با این وجود پیامد این کار برای سردار آزمون قدری تفاوت داشت.

اولین اتفاق این بود که صفحه تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام، پیج سردار آزمون را آنفالو کرد. همزمان سایت دیلی فوتبال درباره حواشی پیش آمده اینگونه گزارش داد: شنیده ها حاکی از آن است در پی تخطی سردار آزمون از قوانین تیم ملی ایران در اردوی اتریش مبنی بر فعالیت مجازی این بازیکن، نام او از لیست نهایی این تیم برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط خورد. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران که قوانین سختگیرانه ای برای بازیکنان وضع کرده است، اجازه فعالیت ملی پوشان دست کم در اردوی تیم ملی را به آنها صادر نکرده و برخی بازیکنان از جمله سردار آزمون در رعایت این قانون مرتکب تخلف شده اند.

اما این پایان ماجرا نبود و امروز دوشنبه، ۴ مهرماه همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شد. هنوز مشخص نیست که مهاجم تیم ملی خودش دست به این اقدام زده یا این پلتفرم مطالب را مناسب ندیده است.

‎سردار آزمون که حدود پنج میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد، مدعی شده بود به رغم تبعات احتمالی، این استوری خود را پاک نخواهد کرد.

 

1576584_517

 

البته بعد از سردار آزمون، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان هم یک پست اینستاگرامی در واکنش به مرگ مهسا امینی و اعتراضات روزهای اخیر منتشر کرد که این پست هم دقایقی بعد حذف شد. با این وجود محتوای صفحه او به مانند سردار آزمون کاملا پاک نشده و صفحه تیم ملی فوتبال ایران نیز وی را آنفالو نکرده است.

 

پست-علیرضا-بیرانوند-برای-مهسا-امینی

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایران
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
ایشان دقیقابگویند منظورشان کدام زنان ایرانی میباشد گوگوش وهایده و... یا زنان باعفت ایرانی وازکجا به این یقین رسیده اند که گشته اند آن مرحومه را اگراستدلالی دارند برای ماهم توضیح دهند ضمنا چرا این سلبریتی ها در همه جا کارشناسی میکنند.
مهدی جهرمی
شماها بیخود میکنین دختر مردم را سوار ون میکنید می برید. مملکت ارث پدرته مگه اینجور حرف میزنی. مردم ایران 43 سال هیچی نگفتند شماها روتون زیاد شده و وقتشه خفه بشین
بهزاد دهنائی
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
سلام و احترام

باتوجه به وضع موجود اینقدر تضاد غیرقابل فهم است
حالا اگه کسی یا کسانی بخوان اعترضات و نه اغتشاش کنند چگونه و به چه طریق باید اعترض قانونی بکنند
بی طرف
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
سلام دوستانی که سنگ سلبریتی های دوزاری رو به سینه میزنید بیخود خودتونو خرج این .... نکنید اینا نون به نرخ روز خورن و براشون مهم نیست چی به صلاح مملکته پول میگیرن استوری میزارن قهرمان های واقعی اونایی هستن که بخاطر نامسمون رفتن و چیزی از پیکرشون برنگشت ... روی مین افتادن دست و پاشون قط شد خاک کردن تو دهنشون کسی صداشونو نشوه ازسرما و گرما جون دادن و اعتراضی نکردن اهای آقایون و خانومایی که ادعا دارید قهرمان این مملکتیت باری از دوش مردم اگه ور نمیدارید لااقل باری نشید به دوش دیگران... و تو هرکاری که توش تخصصی ندارید خواهشا نظر ندین که مملکتو شما هشت سال به این روز انداختین
اکبر
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
منظورتان از اعتراض همان اغتشاشات و وحشی گری هااست که در خیابان ها انجام دادند...
در کدام فرهنگ لغت به این رفتارها، اعتراض می گویند... می وشد بگویید اعتراض بود یا طبق معمول بهانه برای ضربه زدن به مردم و کشور؟
برخی ورزشکاران و هنرپیشه های بدون بصیرت و بلوغ سیاسی و اجتماعی، زمانی در انتخابات با حمایت های اشتباهشان عده ای را همراه کردند و فرد دلخواهشان رای آورد و آن وقت آن فرد و دولتش این همه مشکلات، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... رابرای کشور و مردم به وجود آورد. حال که باید از مدرم به دلیل حمایت اشتباهشان عذرخواهی کنند، طلبکار شده اند؟!!!
قوانین دین و جامعه برای شما ارزشی ندارند؟! همان طور که در فتنه 88 زودتر از موعد اعلام نتایج، ادعای پیروزی و تقلب واهی کردند، بی قانونی و فتنه راه انداختند و مردم و کشور رادچار مشکلات زیادی کردند که هنور اثرات آن باقی است... دوباره همانراه اشتباه را پیش گرفته اند...
توصیه م یکنم این افراد قبل از هر عکس العمل و حرفی به عاقبت کارشان فکر کنند... خون عده ای بی گناه از مردم، بسیج ونیروهای انتظامی و امنیتی بر عهده این افراد نیز هست وباید پاسخگو باشند...
پاسخ مهدی جهرمی
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
قسمت پاسخ این مهدی جهرمی را باز کنید تا جواب این یاوه گو را بدهیم...
هر چند جواب ابله ها خاموشی است...
رضا علی خواه
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
یکبار در بهمن ۵۷ چوب این حماقت هایمان را خوردیم خدا کنه اینبار مردم کمی هوشیار باشند و فرصت فتنه را برای بدخواهان ایران فراهم نکنند. به خدا قسم نصف دنیا به خون ما اینیان تشنه اند و اگر این نظان سقوط کند عواقب بسیار بدتری از انقلاب ۵۷ در انتظارمان خواهد بود.
احسان
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
سلبریتیها که دوزاری هستند هرکی حرف بزنه اعتراض کنه که منافقه باشه میشینیم 40سال ما مردیم واقازاده ها بردند بازهم ببرند بفروشند و مردم را خرفرضکنند
علی رادمرد
-
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱
0
عزیزان با اغتشاشات که در خیابانها صورت میگیرد اگر بدانید پشت اینها چه جنایتکارانی هستند اجازه این موضع گیریهای اشتباه را نمیکنید شبکه های من و تو اینترنشنال بی بی سی افرادی همچون بایدن نخست وزیر اسرائیل رجویها اونهایی که تا مرفق به خون انسانها آغشته هست حالا با سناریو سازی مهسا امینی
اشک تمساح ریختند. چرا الان در ترور مرد و زن در حرم شاهچراغ زبان بستند و سکوت کردند
چرا آرتین را اون بچه ۵ ساله را یتیم کردند مادر و پدر و برادرش را کشتند خفه شدید چیزی نمیگید
میخواهند ایران را مثل سوریه و عراق کنند تا با یک ایران ضعیف بهتر بتوانند مقابله کنند.
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!