شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ 27 April 2024
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۳۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «فراز»:

گوشی «جی‌ال‌ایکس» داشتم اما بی‌کیفیت بود

گوشی «جی‌ال‌ایکس» داشتم اما بی‌کیفیت بود
آقایانی که اعتقادی به کالاهای داخلی ندارند لاف حمایت نزنند!/کسی که در نظام مسولیتی می پذیرد و مدعی رهبری امور و جامعه می‌شود نباید رفتار و گفتارش با یکدیگر متفاوت باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است: که اگر می‌خواهیم کالاهای داخلی به نتیجه و سرانجام خوبی منجر شود یقینا نباید بازار داخلی‌مان را در اختیار دیگران قرار دهیم و بازار داخلی باید در اختیار تولیدکنندگان داخلی باشد.

 

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از بحث حمایت از تولیدات داخلی چیست و رفتار و اظهارات دوگانه مسئولان چه تاثیراتی روی مردم دارد؟ به خبرنگار فراز گفت: در واقع برخی مسئولان حرفی را می‌زنند اما به گونه دیگر عمل می‌کنند و متاسفانه این دوگانگی‌ها در جامعه ما وجود دارد. عملا این رفتارها نشاندهنده عدم اعتقاد افراد به سخنی است که می‌گویند.

 

او افزود: از نگاه بنده کسی که در نظام مسولیتی می پذیرد و مدعی رهبری امور و جامعه می‌شود نباید رفتار و گفتارش با یکدیگر متفاوت باشد. این دوگانگی‌ها نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه مایه سلب اعتماد مردم هم می‌شود و در نهایت موجب می شود مردم حتی به اظهارات درست آقایان هم توجهی نکنند. بنابراین بهتر است هر کسی که به کالاها و تولیدات داخلی اعتقادی ندارد به تعبیری لاف حمایت از تولیدات داخلی را نزند. در واقع بهتر است سکوت کند و کار خودش را انجام دهد تا اینکه بخواهد ادعایی را مطرح کند اما به شکل دیگری عمل کند.

 

آیفون‌ها چطور وارد کشور می‌شوند؟

 

نماینده مردم شیراز در مجلس در پاسخ به این سوال که شخص شما، کدام نوع کالا را ترجیح می‌دهید؟ خارجی یا داخلی؟ گفت: «تاکنون سعی کرده‌ام کالاهایی که در داخل موجود بوده استفاده کنم و کمتر به سمت کالاهای خارجی رفته‌ام. حتی ممکن است کیفیت کالاهای داخلی دارای مشکلاتی بوده اما اعتقاد بنده این است که اگر می‌خواهیم کالاهای داخلی به نتیجه و سرانجام خوبی منجر شود یقینا ما نباید بازار داخلی مان را در اختیار دیگران قرار دهیم و بازار داخلی باید در اختیار تولیدکنندگان داخلی باشد. از سوی دیگر باید به تولیدکنندگان داخلی فشار بیاوریم تا مشکلات کالاهای داخلی را حل کنند.

 

قادری در پاسخ به این سوال که تلفن همراه شما از تولیدات داخل است یا خارجی است؟ گفت: تلفن همراه بنده هوآوی است اما گوشی تلفن جی ال ایکس هم دارم. البته متاسفانه گوشی جی ال ایکس کارایی لازم را نداشت و مجبور شدم تلفن همراه دیگری خریداری کنم. با توجه به کارهای زیادی که به طور روزانه به عنوان نماینده داریم گوشی جی ال ایکس جوابگو نبود و کیفیت مدنظر را نداشت حتی هزینه هم انجام دادم در واقع گوشی جی ال ایکس برای کارهای سطح پایین و ابتدایی مورد استفاده می‌گیرد.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!