شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ 27 April 2024
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۰۳

چرا «مایکل سیلر» بیت‌کوین‌های خود را نمی‌فروشد؟

چرا «مایکل سیلر» بیت‌کوین‌های خود را نمی‌فروشد؟
مایکل سیلر می‌گوید هرگز هیچ یک از بیت‌کوین‌های خود را نفروخته است. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر به طور قابل توجهی بالاتر از زمانی است که سیلور میزان دارایی خود را اعلام کرد.

مایکل سیلر یکی از سرسخت‌ترین حامیان بیت‌کوین و مدیرعامل «میکرو استراتژی» (MicroStrategy) است؛ شرکتی که یکی از بزرگ‌ترین ذخایر بیت‌کوین جهان را در اختیار دارد. سیلور در سال ۲۰۲۰ فاش کرد بیش از ۱۷ هزار بیت‌کوین در اختیار دارد. در آن زمان، هر بیت‌کوین زیر ۳۰هزار دلار معامله می شد. سایلر گفته بود که تمام بیت‌کوین‌های خود را به طور متوسط با قیمتی کم‌تر از ۱۰ هزار دلار به دست آورده است. بیت کوین از زمانی که او میزان دارایی دیجیتال خود را افشا کرد، بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است و ارزش دارایی‌های سایلر را به تقریباً یک میلیارد دلار رساند.

 

ارزش بیت کوین سایلر چقدر است؟

 

مایکل سیلر می‌گوید هرگز هیچ یک از بیت‌کوین‌های خود را نفروخته است. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر به طور قابل توجهی بالاتر از زمانی است که سیلور میزان دارایی خود را اعلام کرد. قیمت این ارز دیجیتالی در اوج خود تا ۶۹ هزار دلار رشد کرد و در حال حاضر، در حدود ۴۸ هزار دلار در حال چرخش است. با این ارزش فعلی، دارایی بیت‌کوین مدیرعامل «میکرو استراتژی» در حال حاضر بیش از ۸۵۰ میلیون دلار ارزش دارد. او قصد دارد به نگه داشتن این سکه‌ها ادامه دهد زیرا معتقد است که قیمت هر عدد بیت‌کوین تا  ۶ میلیون دلار پیش می‌رود! این به این معنی است که او انتظار دارد که این ارز دیجیتال ۱۲هزار درصد دیگر از ارزش فعلی خود رشد کند.

 

«میکرو استراتژی» چقدر بیت کوین دارد؟

 

این شرکت دارای بزرگترین ذخایر بیت کوین در بین هر شرکت دولتی است. این شرکت انباشت بیت‌کوین را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون ۱۲۲هزار و ۴۸۷ بیت‌کوین به دست آورده و ارزش کل دارایی‌های خود را به بیش از ۶/۱ میلیارد دلار رسانده است. بیت‌کوین‌های این شرکت با قیمت متوسط ۲۹هزارو ۸۶۱ دلار خریداری شده است تا همینجای کار سود سرشاری را از آن «میکرو استراتژی» کرده است.

 

مایکل می‌گوید قبل از اینکه «میکرو استراتژی» اولین بیت‌کوین خود را بخرد، او تمام بیت‌کوین‌های خود را در اختیار داشت و افزود که دارایی‌های شخصی او نشان داده شد تا شرکت را متقاعد کند که سرمایه گذاری در دارایی دیجیتال را آغاز کند. این شرکت هم مانند مدیر عامل خود، هیچ برنامه ای برای فروش بیت کوین ندارد. 

 

منبع:‌ https://www.newsbtc.com/

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!