جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۳۱۹۰

بازار طلا و ارز روی خط صعود

بازار طلا و ارز روی خط صعود
قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در بازار تهران با افزایش ۷۰ هزار تومانی روبه‌رو شد. به این ترتیب، سکه امامی تنها ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیونی شدن فاصله دارد.هر گرم طلای ۱۸عیار نیز رشد ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان را تجربه کرد. این در شرایطی است که قیمت جهانی طلا

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در بازار تهران با افزایش ۷۰ هزار تومانی روبه‌رو شد. به این ترتیب، سکه امامی تنها ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیونی شدن فاصله دارد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز رشد ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان را تجربه کرد. این در شرایطی است که قیمت جهانی طلا با رشد ۴.۱۴ دلاری روبه‌رو شد.

در این میان، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی رشد ۱۲۰ تومانی را تجربه کرد.

به گزارش تسنیم هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 65 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 500 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 900 هزار تومان وقیمت سکه طرح قدیم 10 میلیون و 450 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهارآزادی 5میلیون و 400 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 50 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.قیمت طلای 18 عیار در هر گرم هم یک میلیون و 65 هزار تومان، قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک‌میلیون و 420 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 615 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1919 دلار معامله می‌شود.

قیمت هراونس طلا امروز با 0.01 درصد کاهش به 1927 دلار و 99 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.59 درصد افزایش به 1934 دلار و 50 سنت رسید.

با وجود عدم تحقق خریدهای وعده داده شده چین از آمریکا، مقامات ارشد تجاری آمریکا و چین بار دیگر بر تعهد خود نسبت به فاز نخست توافق تجاری تاکید کردند و همین مسئله به رشد شاخص ها در بازارهای مالی کمک کرد.

تاکنون بیش از 23.77 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد کشته ها به حدود 815 هزار نفر رسیده است.

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که میزان اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه اوت به شکل غیرمنتظره ای کاهش یافته و به پایین ترین رقم 6 سال گذشته رسیده است.

در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 23 هزار و 500 تومان، یورو 27 هزار و 500 تومان و درهم امارات 6 هزار و 520 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 420 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 23 هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 900 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با 420 تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 27 هزار و 200 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 27 هزار و 100 تومان درج شده است.

** قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، طی چند نوبت در روزجاری افزایش یافته است.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!