جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۸۹۶۸

امام جمعه کرج: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است

امام جمعه کرج: دلیل قطع نزولات آسمانی وضعیت افتضاح حجاب است
حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه قانون حجاب باید اجرایی شود، گفت: بی‌حجابی عفت را از بین می‌برد و مرکز تربیت را تخریب می‌کند.

به گزارش روزنامه اینترنتی فراز، حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه متقین در بروز مشکل شکوایه با کسی نخواهند داشت، گفت: کسی که از مصیبتی که به او وارد شده است شکوه بکند نزد دیگران از خداوند تعالی شکوه کرده است.

 

به نوشته فارس، حسینی همدانی افزود: «آنچه نظام اسلامی برای پیشرفت بانوان و ارزش گذاری زن مسلمان اعمال کرده است بررسی شود، تا اثرات آن پیشینه و واقعیت کلام بیگانگان و یاوه گویان را نمایان کند. وی با تاکید بر اینکه نقش بانوان در فرهنگ اسلامی باید تبیین شود، ادامه داد: نقش زن در خانواده، زن به عنوان مادر، زن به عنوان همسر و... باید بررسی شود، اگر این نوع از نگرش در فرهنگ اسلامی به دنیا اعلام شود بساط خیلی چیزها برچیده می‌شود».

حسینی همدانی اضافه کرد: زن مسلمان اگر مدیریت به دست بگیرد جامعه را اصلاح خواهد کرد، فلذا اسلام هم حامی حضور بانوان در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است. اما با تحقیر شدن بانوان و سواستفاده از آن‌ها قابل قبول نیست. اگر حجاب برود، عفت هم از بین می‌رود».

 

وی با بیان اینکن امروز عده ای با حجاب که فرمان خداوند و عامل حفظ بانوان است، مقابله می‌کنند، اظهار کرد: این گروه می‌دانند اگر حجاب برود، عفت می‌رود و مرکز تربیت تخریب می‌شود. باید دقت کنیم که دشمنان این انقلاب اسلامی این روزها چگونه به این اصل می‌پردازند؟ البته قاعل بر این هستیم که همه افرادی که باید کاری کنند و کوتاهی می‌کنند، مسؤول هستند.قانون باید اجرا شود و از هیچ نباید ترسید فقط باید از خدا ترسید.

 

امام جمعه کرج با بیان اینکه از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود، اضافه کرد: باید از قدرت و اختیاری که به لطف خداوند در اختیار برخی قرار گرفته است در مسیر درست استفاده شود، باید سنگر عفاف و حجاب با قدرت حفظ شود. وی تصریح کرد: باید برنامه ایجابی و اغنایی داشته باشیم، کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد.

 

ماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: همین کرج برخی از موسسه‌ها، مجتمع‌های تجاری و داروخانه‌ها و... که وارد می‌شویم تصور نمی‌شود که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم!

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قانون باید در خصوص حجاب اجرایی شود، یادآور شد: هفته گذشته طی نشستی با نیروی انتظامی خواستار پیگیری وتحقق این امر شدیم ، راهکارهایی هم ارائه شد، همچنین طی جلسه ای با امر به معروف و نهی از منکر استان نیز خواستار تذکر و مذاکره با مراکزی که حجاب را رعایت نمی‌کنند شدیم. در نهایت متخلفان باید بدانند تعارف نداریم باید با اشتباهات برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدام بعدی با صلابت و قدرت خواهد بود و تاکید کرد: اگر تذکرات افاغه نکرد هرچه زودتر نسبت به پلمب، لغو پروانه و یا هر اقدام قانونی که بازدارنگی لازم را داشته باشد از سوی مجریان دستگاه قضایی صورت بگیرد. وی وضعیت حجاب را افتضاح خواند و تصریح کرد: یکی از دلایل کم شدن برکات زندگی و قطع شدن نزولات آسمانی را همین موارد برشمرد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
-
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
0
بلایای آسمانی رو نگفتی حاجی!
آیسان
-
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱
0
سالهای زیادی بود که چنین برف و بارانی در ایران نداشتیم. الان ایشون نظری ندارند؟
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!