جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۷۷۲۱

وزارت اطلاعات: چند هسته عملیاتی وابسته به منافقین شناسایی شدند

وزارت اطلاعات: چند هسته عملیاتی وابسته به منافقین شناسایی شدند
وزارت اطلاعات اعلام کرد که چند هسته‌ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان شناسایی و متلاشی شدند.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند با الطاف الهی و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند چند هسته‌ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین را شناسایی و متلاشی نمایند. هسته‌های مزبور با انجام اقدامات تروریستی و خمپاره‌زنی‌های متعدد علیه مراکز اداری، نظامی، انتظامی و مسکونی، ضمن وارد کردن خسارت‌هایی، به فضای رعب و ناامنی نیز دامن می‌زدند. پس از ردیابی و شناسایی هسته‌های خرابکار، سلسله عملیات هماهنگی در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان صورت گرفت و منجر به بازداشت ۱۰ عنصر عملیاتی و پشتیبانی منافقین شد.

اعضای این هسته‌ها در عملیات‌های متعدّد تروریستی به پرتاب نارنجک دست‌ساز در تجمعات مردمی و حملات خمپاره‌ای به مراکز فوق‌الاشاره پرداخته بودند و در حال طرّاحی اقدامات به مراتب شدیدتری بودند.

تمام فعالیت‌های تروریستی یادشده با هدایت مستقیم مقر اروپایی گروهک تروریستی منافقین واقع در کشور آلبانی صورت گرفته و در عملیات‌ها حتی از عناصر سابقه‌دار و قدیمی گروهک منافقین که در دهه ۶۰ مورد عفو و تخفیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بودند استفاده شده است. 

همراه با دستگیری اعضای این شبکه، تمامی اقلام و تسلیحات و ادوات عملیات تروریستی همچون خمپاره، نارنجک، مواد و تجهیزات ساخت نارنجک دست‌ساز، سلاح کمری و کوکتل‌مولوتوف، کشف و ضبط شد.

جان بر کفان گمنام ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با ملّت شریف ایران اعلام می‌نمایند که مقابله با تروریسم را تا انهدام کامل آن‌ها و با قدرت ادامه خواهند داد و طبیعتاً در میدان جنگ با تروریسم غدّار خون‌آشام، حامیان و پشتیبانان تروریست‌ها منفعتی نخواهند داشت.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!