سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۲۶۰

بیرانوند: می‌توانم برابر آمریکا بازی کنم

بیرانوند: می‌توانم برابر آمریکا بازی کنم
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.

به گزارش فراز به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان مصدوم تیم ملی ایران پس از برتری ۲ بر صفر ایران برابر ولز گفت: بردیم و بازی خوبی بود. خوشحال هستم و حس خوبی داریم. همه مردم ایران با این پیروزی خوشحالی کردند و آمده بودیم به ولز نبازیم. حق ما برد بود و بازیکنان به مساوی راضی نبودند.

او ادامه داد: توپ‌های‌مان اگر به گل تبدیل می‌شدند، زودتر به گل می‌رسیدیم و خوشحالم که توانستیم ولز را شکست دهیم.

بیرانوند درباره ایستادن در درون دروازه تیم ملی در بازی بعد عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی دارم و روز به روز بهتر می‌شوم. من ۲ نقطه از دماغم شکسته اما امروز ورمش خوابیده است و می‌خواهم ریکاوری کنم و از فردا در تمرین گروهی حاضر می‌شوم. امیدوارم بازی بعد با صلاحیت کادر فنی در اختیار تیم باشم.

او درباره شانس صعود ایران از گروهش گفت: به هر حال بازی بعدی با آمریکا مهم است و چون ولز را بردیم، شانس زیادی برای صعود داریم. من مطمئن هستم اگر صعود کنیم، به یک چهارم هم می‌رویم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره این که دوست داشته برابر ولز به میدان رود؟ تصریح کرد: من دوست داشتم برای تیم بازی کنم و حتی در صحنه‌ای که برخورد کردم، دوست داشتم ادامه دهم اما بلند شدم، درد زیادی داشتم و خون از داخل بینی به دهانم می‌رفت و نمی‌توانستم نفس بکشم. به هر حال پزشکان فیفا در گزارش خود شانس ضربه مغزی را گذاشته بودند و من نباید تا ۵ یا ۶ روز تمرین و بازی کنم. من به سرمربی تیم گفتم که می‌توانم با همین نقاب بازی کنم اما دست سرمربی نبود.

وی درباره حلقه اتحاد ملی پوشان پس از باخت برابر انگلیس و صحبت‌های کی‌روش تصریح کرد: دلیل اصلی این پیروزی، همین اتحاد بود و با خودمان تصمیم گرفتیم که ولز را ببریم و این اتحاد تیمی کمک‌مان کرد.

بیرانوند در پایان گفت: من قبل بازی با حسینی صحبت کردم. او شرایط سختی داشت و فشار زیادی رویش بود اما خوشحالم به تیم کمک کرد و امیدوارم همین روند در تیم ملی جریان داشته باشد.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!