شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ 27 April 2024
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۳۹

رییس دادگستری اصفهان: کیفرخواست ۱۱۷ متهم اغتشاشات اخیر در استان صادر شد

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تا یازدهم آبان جاری، مرحله تحقیقات مُقدماتی ۱۱۷ فقره از پرونده‌های مربوط به اغتشاشات و مُتهمان حوادث اخیر در دادسرا به پایان رسید و قرار مُجرمیت و کیفرخواست، صادر و به دادگاه‌ها ارسال شد.

 

روابط عمومی دادگستری اصفهان، روز شنبه به نقل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری افزود: با اختصاص شُعب و قضات ویژه، رسیدگی‌های قضایی(به پرونده‌های مربوط به اغتشاشات) در حال انجام است و دادگاه‌ها با رعایت مواعد و الزامات قانونی، تعیین وقت کرده و در نخستن وقت ممکن به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰ پرونده، رسیدگی و مُنتهی به صدور حکم شده است که البته مُتهمان و وُکلای آنها این اختیار را دارند که نسبت به حکم صادر شده اعتراض کنند تا پرونده در مراجع بالاتر و تجدیدنظر رسیدگی شود.

وی همچنین در باره اعمال تحریم‌ علیه خود توسط دولت کانادا گفت: در چند روز گذشته، فهرست چهار نفره افراد تحریم شده را اعلام کردند که نام بنده نیز در آن بود، البته این تحریم‌ها هیچ تاثیری در اراده و ارادت ما نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش های والای انقلاب نخواهد داشت بلکه موجب تقویت آن نیز می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: کانادا اعلام کرده است که بنده از نظر این کشور تحریم هستم و من نیز به آنها اعلام می‌کنم که تمام اموال و دارایی‌هایم را، اگر در کشور کانادا هست، بلوکه کنند و هزاران انسان گرسنه و بی‌خانمانی را که در خیابان‌های رسمی و اصلی آنها در بدترین وضعیت از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی محروم هستند، سر و سامان دهند و برای آنها لباس و سرپناه تهیه کنند.

وی تاکید کرد: غربِ مُدعی حقوق بشر، که صدها کودک بیگناه و معصوم را در گورهای دسته‌جمعی دفن می کند، بدترین جنایت‌ها را مُرتکب می‌شود و زن و مرد و کودک در حال عبادت را در حرم مطهر شاهچراغ به خاک و خون می‌کشد و ثابت کرده که به معنای واقعی کلمه ضدبشریت است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این مساله برای بنده تازگی ندارد کمااینکه در ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۱ نیز بوسیله ۲۷ کشور اتحادیه اروپا علیه ما تحریم اعمال شد و بعد از آن نیز در ردیف چهارم یک فهرست ۹ نفره از سوی بیت‌العدل رژیم صهیونیستی با ادعای نقض حقوق بشر توسط من، قرار گرفتم.

 
 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!