جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۱۳

ارتش؛ آماده‌ایم مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آوریم

ارتش؛ آماده‌ایم مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آوریم
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی‌دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

متن بیانیه ارتش به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه های مختلف و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد انسانی تلاش می‌کنند مردم را از مسیر انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این‌بار در اقدامی تروریستی آتش کین خود را بر روی مردم بی‌دفاع و شریف و کودکان بیگناه گشودند و با شهادت مظلومانه آن‌ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان امام(ره) و انقلاب را تقویت می‌نماید.

دشمن با طراحی اغتشاشات اخیر، به‌دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بوده که این اقدام تروریستی نیز بخشی از آن طراحی است. ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش از مردم غیور و بصیر ایران می‌خواهد در شناخت توطئه ها و اهداف گروهک‌های تکفیری و عوامل نا امن کننده امنیت کشور که به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند هوشیار و بصیر باشند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت سنگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج نشین که داعیه دفاع از مردم دارند را مصداق بارز نفاق و تزویر دانسته، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفته و آمادگی فرزندان غیور ملت ایران در ارتش را برای گرفتن انتقام خون پاک شهدا از دشمنان اسلام و ایران اعلام می‌دارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.

 

منبع خبر : فارس
منبع: فارس
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!