جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۵۵۸۴

دستور رئیس قوه قضائیه برای شناسایی عاملان و آمران حمله تروریستی شاهچراغ

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت و بر شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ تأکید کرد.

رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت و بر شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ تأکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، به محض اطلاع حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران ، طی تماس با رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن عرض تسلیت دستور اکید داد با بهره‌گیری از کلیه امکانات امنیتی انتظامی نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه تلخ و تاسف بار اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و عاملان و امران به اشد مجازات محکوم شوند.

رئیس دستگاه قضا همچنین طی پیام تسلیتی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه‌السلام) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این‌بار زائران حرم احمد بن موسی(علیه‌السلام) را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند.

در پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه اضافه شده است: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای آمده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

 

منبع خبر : انتخاب
منبع: انتخاب
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!