جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ 26 April 2024
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۵۳۸۷

حاشیه در نشست سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر/ جلسه لغو شد

ایسنا درمورد حضور علی بهادری سخنگوی دولت در نشستی با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نوشت: این نشست با حاشیه‌هایی همراه بود که متعاقبا منتشر خواهد شد و سخنگوی دولت سخنرانی خود را به دلیل اهانت برخی دانشجویان به یکدیگر با بیان این جمله که «چون می‌بینم به یکدیگر توهین می‌کنید و وسایل پرتاب می‌کنید و همدیگر را تحمل نمی‌کنید جلسه را تمام می‌کنم.» به اتمام رساند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشستی با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ما حق داریم که می‌خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم، چون کشوری با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده داریم.

وی اظهار کرد: ایران با منابع و ذخایری که دارد باید جزو کشورهای برتر جهان شود.

وی با بیان این‌که «دشمنی رقبا نتوانسته ایران را متوقف کند ولی سرعت را کاهش داده است» اظهار کرد: رقبا چشم دیدن رشد ایران را ندارند؛ امروزه وضعیت جایگاه علمی با ۵۰ سال قبل قابل مقایسه نیست‌.

سخنگوی دولت در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان با بیان این‌که «یکی از ویژگی‌های دیکتاتور که همه‌مان دوستش نداریم، این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد» گفت: ما عرض می کنیم هرکسی با هر سلیقه‌ای صحبتش را مطرح کند، ما هم صحبت‌مان را مطرح می‌کنیم.

وی اظهار کرد: کشور ما حدود ۳۰۰ سال به دلیل سوءمدیریت داخلی و نظام پادشاهی عقب ماند و بعد مردم برای آزادی و رشد کشور انقلاب کردند و این انقلاب بخشی از مشکل مدیریت کشور را حل کرد.

وی یادآور شد: بعد از آن نظامی مردم‌سالار ایجاد شد و انتظار این بود که به صعود جهشی برسیم اما آیا آنچه انتظار می‌رفت محقق شد؟

بهادری جهرمی تاکید کرد: برداشت من این است که صعود ما در چهل تا پنجاه سال گذشته قابل قبول است اما با آنچه انتظار است فاصله زیادی داریم. صعود ما نسبت به قبل جهشی شده است ولی نسبت به توان و امکان و ظرفیت کشور فاصله زیادی داریم. سوءتدبیر و سوءمدیریت و خطا در حکمرانی به جای خود است اما بخشی از وضعیت فعلی به رقبای بیرونی مربوط می‌شود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان این‌که «ما با مشکل جدی رقبای خارجی که چشم دیدن رشد ما را ندارند مواجه هستیم»، اظهار کرد: این روند از ابتدای انقلاب شکل گرفته و امروز تهاجم رسانه‌ای، فرهنگی و جنگ شناختی همه باهم به کشور ما وارد شده است اما سیر حرکت جهشی و صعودی ما را متوقف نمی‌کند.

وی افزود: شرایط رفاهی امروز ما با پنجاه سال پیش اساسا قابل قیاس نیست و در همین زمینه رشد علمی ما را با پنجاه سال گذشته نمی‌توان مقایسه کرد؛ بنابراین دشمن نتوانسته ما را متوقف کند اما تلاش کرده که روند را به کندی بکشد.

بهادری جهرمی تاکید کرد که «دشمن وقتی دید نمی‌تواند از این طریق کشور را متوقف کند تصمیم گرفت از داخل به کشور ضربه بزند».

این نشست با حاشیه‌هایی همراه بود که متعاقبا منتشر خواهد شد و سخنگوی دولت سخنرانی خود را به دلیل اهانت برخی دانشجویان به یکدیگر با بیان این جمله که «چون می‌بینم به یکدیگر توهین می‌کنید و وسایل پرتاب می‌کنید و همدیگر را تحمل نمی‌کنید جلسه را تمام می‌کنم.» به اتمام رساند.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!