جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۱۳

بستنی میهن: ضد شورش جابجا نکردیم

بستنی میهن: ضد شورش جابجا نکردیم
اگر فرض کنیم که انتشار خبر اولیه سازمان‌یافته بوده و همکاری شبکه توزیع شرکت میهن درجابجایی نیروهای امنیتی واقعیت نداشته باشد، بیانیه کوتاه روابط عمومی این شرکت نیز در رد شایعه‌ای چنین بزرگ و فراگیر، کافی نبوده و قدرت لازم برای اقناع افکار عمومی را ندارد.

در بیست و دومین روز از اعتراضات خیابانی در ایران، حوالی ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۱۷ مهرماه، یکی از کاربران توییتر با انتشار توییتی مدعی شد که خودروهای یخچال‌دار بستنی میهن، در چند محله شهر تهران اقدام به جابه‌جایی نیروهای ضد شورش کرده‌اند. این توییت از همان ساعت تا این لحظه به قدری دست‌به‌دست شده که در نهایت منجر به آغاز یک کمپین مجازی علیه کارخانه میهن شده‌است.

 

به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، کارزار مجازی علیه میهن به قدری گسترده شد که کاریکاتورها و تصاویر گرافیکی متعددی همراه با هشتگ‌های «#میهن_فروش» و «#میهن_نمیخریم» و «#تحریم_میهن» سرتاسر شبکه‌های اجتماعی را در بر گرفت. طبیعی است که در چنین روزهایی، انتشار اخباری از این دست می‌تواند خشم عمومی را برانگیزد. پیش‌تر، تصاویری از خودروهای آمبولانس منتشر شده بود که در حال جابه‌جایی نیروهای ضد شورش بودند و همین، تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی را به این نتیجه رسانده که اقدام مشابه توسط خودرو-یخچال‌های شرکت میهن نیز چندان دور از تصور نیست.

 

از زمان انتشار اولین شایعه در توییتر، تعداد توییت‌های اعتراضی به شرکت میهن آنقدر افزایش یافت که این شرکت در میانه‌های ساعت کاری روز یک‌شنبه، بیانیه‌ای را در تکذیب شائبه‌ها در صفحات فضای مجازی میهن منتشر کرد. در متن این بیانیه آمده: «اکنون ناجوانمردانه، نسبت‌هایی کذب، بدون هیچ‌گونه سند و مدرک و حتی یک عکس در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که کاملا تکذیب می‌گردد». 

 

unnamed

 

ساعاتی پس از انتشار توییت اولیه، تصویری از کارت پرسنلی یکی از کارمندان شبکه توزیع میهن در شبکه اجتماعی منتشر شد که از حضور این کارمند در تهران به عنوان نیروی ضد شورش حکایت داشت. به نقل از منابع آگاه، این کارمند شرکت میهن در یکی از شهرستان‌ها مشغول به کار است و کارت پرسنلی‌اش نیز مفقود نشده؛ به نظر می‌رسد که کارت پرسنلی برای لحظاتی در اختیار شخص دیگر بوده و از آن عکس گرفته است. پرسش اصلی اما این است که در صورت کذب بودن شایعات، انگیزه انتشار آن چه بوده است؟

 

با توجه به انتشار توییت اول در ساعات بامداد و خارج از ساعات اداری، شرکت میهن توانایی واکنش سریع به موضوع را نداشته و در این بین، خبر به اندازه کافی در فضای مجازی دست‌به‌دست شده است. این را می‌توان صرفا یک تصادف در زمان انتشار در نظر گرفت و از سوی دیگر، امکان انتشار سازمان‌یافته این موضوع نیز وجود دارد. در صورت پذیرش احتمال دوم، همه انگیزه نشر این محتوا می‌تواند یک «رقابت تجاری» باشد. یک اعلان جنگ در فضای مجازی با منشاء نامعلوم. صنعت لبنیات ایران بسیار گسترده و پررقابت است و طبیعی است که شرکت میهن، به عنوان یکی از مدعیان این صنعت، مورد هدف هجمه‌ها واقع شود. یکی از کاربران توییتر، برای بررسی فرضیه «رقابت تجاری»، اصالت اولین اکانت منتشرکننده این خبر را به چالش کشیده و مدعی شده که یک اکانت تازه‌تاسیس و مشکوک است. 

 

در این بین، ویدویی منتسب به یکی از کارکنان شبکه توزیع میهن منتشر شده که راننده شرکت در آن در حال توضیح «امکان‌ناپذیر» بودن این ادعا است. او می‌گوید یخچال‌های کامیون‌های میهن ابعاد کوچکی دارند و دمای داخل یخچال نیز زیر صفر است. مردی که خود را در ویدیو «کارمند ۱۰-۱۲ ساله» شرکت میهن معرفی می‌کند در ادامه می‌گوید «کسانی که ادعا کرده‌اند باید عکس و فیلم بیاروند».

 

 

اگر فرض کنیم که انتشار خبر اولیه سازمان‌یافته بوده و همکاری شبکه توزیع شرکت میهن درجابجایی نیروهای امنیتی واقعیت نداشته باشد، بیانیه کوتاه روابط عمومی این شرکت نیز در رد شایعه‌ای چنین بزرگ و فراگیر، کافی نبوده و قدرت لازم برای اقناع افکار عمومی را ندارد.

 

فضای رسانه و انتشار اخبار این روزها به قدری غبارآلود و سخت‌گیرانه است که امکان تایید و تکذیب آن‌ها برای خبرنگار و رسانه مستقل وجود ندارد. تنها راه موجود، چیدن تکه‌های پازل کنار یکدیگر است و طبیعی است که قضاوت به عهده خواننده مطلب است. 

برچسب ها:
ارسال نظر
نظرات بینندگان
Bgfth
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
گوه خوردین بی شرف ها
ایرانی
اون ۳۰ هزار نفر اگر بیکار شدن برن شرکت های دیگه که سرکوبگر با ماشین حمل بستنی منتقل نمی کنن!! که داریم ازشون به جای میهن خرید می کنیم!!
درسته تو خیابون میگیرید میکشید، و ۱ دهم درصد هم مردم نباشن!
اما قدرتشو داریم شرکت میهن رو ورشکست کنیم! ببین اقلیت کیه!
alireza
اگر ایران را دوست داری و ایرانی هستی ، این مطلب را بخوان .

پخش کننده کلیپ و کلیپ سازی علیه لبنیات میهن ، شرکت المراعی عربستان است .
مردم در تله شرکت عربستانی المراعی افتادند و این شرکت محصولات خودش را بدون رقیب به کشورهای مد نظر صادرات می کند .

اگر بادتان باشد ، چند سال پیش کارخانه کاله در عراق را اتش زدند .
شرکت المراعی عربستان مسبب این حادثه بود .
تمنا
شعرت در حد حرف زدنته خنگ اینا سیاسته خارج کردن رقیب از بازاره توی بازار رقابت کامل شرکت ها برا حذف همدیگه هرکاری میکنن اخه نیروها امنیتیرا با کامیون حمل بستنی باید برن؟ نمیشد کامیون حمل اثاثه بیارن؟ عقب مونده
مجتبی خامنه‌ای
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
بر اساس نظر حکومتی ها عرض میکنم که : فرض کنیم شرکت میهن ، این کار را کرده باشد ، خب این که نگرانی ندارد ، این ، افتخار دارد ، نیروهای امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را جا به جا کرده ، تحریمش می کنند ؟ خب تحریم کنند ، تحریم کنندگان مگر چه درصدی از جامعه هستند؟ اینها یک اقلیت کوچک هستند تحریمشان اثری ندارد چون اکثریت جامعه با حکومت هستند و تحریم میهن هیچ اثری ندارد
یاسین
وقتی ورشکست شد میفهمی اقلیت کدومه!
Ali
حالا وقتی ورشکسته شد میفهمه هر‌کاری‌تاوان داره
مهدی
این احمقا فکر می کنن مردم معترض اقلیت هستن.نخیر جونم نودو نه درصد مردم از شرایط ناراضی هستن و خواستار تغییر کلی شرایط هستن.وقتی این شرکت ورشکست شد می فهمی اقلیت کدومه.شما فعلا پاچه خواریتو بکن.
علی
بررسی ها نشان میدهد که در بین ۱۶ فرد حقیقی که به عنوان ابربدهکاران بانکی در بین ۱۲ بانک دیده می شوند ایوب پایداری پدر صنعت بستنی ایران مؤسس شرکت میهن بدهکارترین فرد حقیقی به شبکه بانکی کشور است.
به گزارش اختصاصی رصد روز ، مجموع تسهیلات و تعهدات معوق ۱۶ فرد حقیقی به شبکه بانکی کشور به بیش از ۱۳ هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان می رسد که در این فهرست ایوب پایداری پدر صنعت بستنی ایران با ۲ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان بدهی در صدر قرار دارد.
به نظر شما این خبر هم عربستان نوشته.با یک سرچ ساده میتونید کامل متوجه بشید که چه کسانی با دولت همکاری دارند
من و شما 500 هزار تومان به بانک بدهکار باشیم 500 بار زنگ میزنند.پس چرا این آقا با این بدهکاری عطیم کسی بهش چیزی نمیگه.
خواهشا بیشتر فکر کنید.
Zhina
وقتی که ورشکستش کردیم میفهمی اقلیت کیه!
سید مرتضی
پس بنشیند ببینید که کی اقلیت هست شرکت میهن منفور ملت ایران هست و تو تمام مغازه ها محصولاتش مرجوع میشه.وقتی هیچ کس محصولات میهن نخرید میفهمید قدرت ملت خیلی بیشتر از اونی هست که یه عده جیره خوار مفت خور دارن
ناشناس
و چقدر ابله هستند کسانیکه برا مجتبی خامنه ای جوابیه نوشتن و اونقدر عقل ندارن طرف با اسم پسر رهبر اومده از میهن دفاع میکنه درحالیکه این ادم داره واضحا میهن رو تخریب میکنه باحرفاش منتها امثال ژینا و سید مرتضی خنگ تر از اونین که بفهمن طرف داره تخریب میکنه نه دفاع...بابا بفهمین اینا همش نقش برا حذف میهن از بازار
بعدم شماها نخرین شماه عددی نیستین که بگین ورشکست میشه یا نه اگر دو واحد اقتصاد پاس کرده بودین میفهمیدین اینا حربه ی رقیباس همونطوری که چند سال پیش وقتی کاله نوشابه ی لاکیدورو زد تو واتساپ پیام میفرستادن که نخرین سم توشه می میرین خذایا باورش سخته برام امثال ژینا و مرتضی تو مملکتم زندکی میکنن
Ali
ببین از دید هر حکومت اقشار جامعه ۳ دستن یکی سیاه یکی خاکستری یکی سفید ، اون سیاها که ضد حکومتن و تکلیفشون مشخصه سفیداعم که خب طرفدار حکومتن این وسط خاکستریا میمونن که هر بادی بوزه و هر موج رسانه ای شکل بگیره میرن به همون سمت و کلا دیدگاه سیاسی و سیاست زیاد براشون مطرح نیست و معمولا اکثریت رو تشکیل میدن ، خب اینا وقتی وارد بازار میشن و میبینن جز میهن محصولات دیگه ای هم هستن میرن از اونا میخرن چون معمولا متخصص نیستن و از نظرشون کیفیت و قیمت خیلی فرقی نداره و خب همین که محصول میهن نباشه (که با هجمه های رسانه‌ای بدنام شده) ترجیح میدن اونو بخرن
حالا به فرض مثال حرف شماها درست باشه ، دلتون میاد چنین شرکت بزرگ و قدرتمندی بعد از انقلابتون نباشه و ایران بسیار قدرتمندتون (با اهداف بسیار دقیق و مهم شهوت رانی _جدا از اینکه هدفتون اقتصادیم هست و همه معترضان! از قشر ضعیف جامعه هستن و اکثرا دهک ۱ و ۲ و اصلا دهک 0 و حتی منفی! رو تشکیل میدن مثل اون پزشک زندانیتون که بنده خدا فقط ۵۰ میلیون درآمد داشت_ و اتحاد بسیار منطقیتون _اتحاد تجزیه طلب و سلطنت طلب و دموکرات که توی تظاهرات برلین نشون دادن چقدر با هم تفاهم دارن_) این شرکت رو نداشته باشه؟
زهره
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
ابستننی ها رو گرون کردید وکوچیک حالا بازم شعار میهن میدید ما همون الاسکا رو میخواهیم
امیران
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
با سلام .بنظرم محصولات میهن و دومینو مخصوصا بستنی این دو شرکت علاوه بر ایران در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم زبانزد و طرفداران زیادی دارد . و اینکه کسی یا کسانی یا رقیبی بخواهد این شرکت بزرگ را سیاسی جلوه بدهد و به نوعی ضد مردم ایران بداند .به دور از جوانمردی است. اینچنین شرکت‌هایی که باعث افتخار کشور است را نباید در هیچ گروه و گرایشی دخیل دانست .
مجتبی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من که دیگه نمیخرم این دو برند رو و تحریم تا ابد درضمن اگه تحریم تاثیری نداشت الان بستنی 5 تومنیشو نمیکرد 3 تومن پس بدونید تحریم همیشه موثره و مردم خیلی درکشون بالاتر از اینحرفا هست ببین چه وضعیه که خواهرزاده 8 ساله منم میگه نمیخرم و بدم میاد از این محصول
آزادی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
فک کردی با انتشار یه فیلم کوتاه میتونی جنایتی که در حق ملت گردین رو توجیه کنین،میگه دمای این یخچال زیر صفر و کسی نمیتونه چن دقیقه تو این یخچال بمونه،سووال منم اینه آیا نمیشه قبل از حمل نیرو سرکوب یخچال رو خاموش کرد و بعد هرچیزی رو باهاش جا به جا کرد؟؟؟
حامد
یخچالوخاموش کردن کاری نداره،ولی کندن لوگوهم کاری نداره
اتفاقاتنهاشرکت لبنی که شخصی هست،وابسته به هیچ ارگانی
نیست میهنه،بقیه یامال سپاه هست،یادولت
یکم واقع بین باشید،ایناهمه دسیسه هست
آقاپایداریاز۱۵سالگی زحمت کشیده،تابه اینجارسیده،هنوزم باابن سن
۵صبح سرکارحاضرهست،ایناحسادت شرکتای رقیب که نمیتونن این همه پیشرفت میهنوببینن،اگرنه تحریم شماکاری به پایداری نمیکنه،چون انسان سخت کوشی هست
ظرف این دوسال ۲۰۰تامدرسه ساخت باپول خودش
حبیب
تحریم ب ضرر کارگر و ملتهو اشتباهه
رضا
من هم با اون دسته آدما هم نظرم که نباید تحریم کرد این کار ب ضرر کارگران شرکته باید اون فرد رو پیدا کرد و ازش واقعیت رو پرسید شاید ازترس از دست دادن شغلش این کارو کرده یا شاید راننده بسیجی بوده باشه باید
أسامة العرب
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من یه نوجون ۲۵ ساله ام این ۱۵ ساله بستنی و پفک نمی خرم بخصوص شرکت خونخواری میهن ابر بنگاه اقتصادی
شما رو دعوت می کنم به مصرف اجناس سنتی و محلی که سالم تر هستند
جوون
نوجوون 25 ساله؟
به نظرت جوون به حساب نمیایی؟
منوچهر
بله درست می‌فرماید کل ثروت آقای پایداری شما بین 35الی42 هزار میلیارد هست که 85هزارمیلیارد فقط بدهی وام نجومی داره 5 صبح بیدار شدنش از روی عادت هست که ده شصت واسه حقوق کارگر خرید مواد اولیه یه لنگه پا بازار عباس آباد دنبال قرض و قوله نزول بود من سالها کارم بستنی هست تواین صنف آقای کدخدای بستنی مهر انسان شرافتمندی هست اززمان شاه هم کارخانه دار بوده چرا چنین پولی نداره پسر خاله من هم نیستند
حبیب
بیا شیرت بدیم!کودکی بچه
۲۵سالته هاا!
البته منم ۲۵سالمه ولی به اندازه ۵۰ساله پیرم!
یه ایرانی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
والا عکس و فیلمم بیشمار موجوده! از اول هم بوده، دوما اگه میگین یه عده اغتشاشگرن چرا براتون مهمه و داره کمرتون میشکنه؟ مگه مردمه شما حامی سرکوب نیستن؟ :))

و اگه مردمن بیجا میکنید توی روشون وایمیسین!
یه ایرانی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
یه چیزه دیگه در رابطه با اون ویدئو :))
میاد بالای کارتن رو تا سقف نشون میگه میگه این جا آدم جا میشه؟؟ خب احمق فرض کردی؟ کارتنارو خالی کن تا جاشه
یکی دیگه اینکه میگه ببین برفکو اینجا آدم یخ میزنه
خب احمق خاموش کن یخ نزنه
نیلوفر
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اگه پلیس نباشه که همین اغتشاشگران میان خونتون و خواهر مادرتون رو تجاوز میکنن انیا تو خیابون میخواد دخترها رو به زرو سوار ماشین کنن
حسن
اول بروروسوادت یکم کارکن بعدنظربده،کسی باپلیس وامنیت مشکل نداره بحث سر سرکوب وکشتارمردمی هست که دنبال حق وحقوقشونند ولی جای جواب درست ودرمون ضربات باطون وگلوله نسیبشون میشه
مجی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
استاد برفک چیه دیگه. یخچال ماشین رو میشه خاموش کرد . اسگل نیستیم که
Tyrant
والا فعلا که تمرکز پلیس ب جای دستگیری اراذل و دزدان
موی تار دختران و دکمه مانتوها شده
نلی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
از نطر شما تعداد معدودی اغتشاشگر معترضن پس نباید از تحریم میهن توسط تعداد معدودی شورشی واهمه داشته باشید به هر حال کل خانواده ما دیگه میهن و دومینو و محصولات دیگه این شرکت مثل برند خوشبخت را نمی خرند
hr
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
میهن جون ناراحت نباش . بیا وردست خودمون اسنپ کار کن . البته فک کنم عزیزان تاکسی اینتذنتی بزودی اعتصاب کنن. دیگه نمیدونم باید چکار کنی. بنظرم برند شرکت را عوض کن.
فاطمه
بدبخت خوشبخت برای شرکت گلرنگه و شرکت اکتیو
سروین
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
خاک تو سر میهن با این کارش
بچه اسلام شهر
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
سلام
شرکت میهن ازبعضی از مدیرانش ضربه می خورد که استقلال شخصتی ندارند و چونان تشنه ای هستند که تازه به آب رسیده اند عدم وجود برنامه مشخص ونداشتن وحدت رویه یکپارچه وجزیره ای اداره شدن این هلدینگ باعث به وجود آمدن این بحران و پایین آمدن سطح فروش محصولاتشان شده است به جز دو یا سه مدیر دلسوز بقیه به فکر حقوق وتعویض ماشین شرکتی خود به مدل بالاتر هستند این اتهام چون زخم جزامی است که آثارش سال ها بر چهره خواهد ماند
انسان
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
تحریم هر آنچه ضد مردم است واجب است
#میهن نمی‌رم
انسان
جسارتا اون 30 هزار کارگر کارخونه میهن جز مردم حساب نمیشن آیا؟ _ اصلا اون مامورهایی که زنده زنده اغتشاش گرا آتیششون زدن، مردم نیستن، اون بسیجی هایی که زیر لگد مشت اغتشاش گرا شهید شدن مردم نیستن، اون طلبه بسیجی که لختش کردن و از شدت کتک همونجا شهید شد مردم نبود _ آرتین و 15 شهید شاهچراغ مردم نبود
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
1
چرا کلمه ها رو تقلیل میدین، سرکوبگر رو کردین ضد شورش دمتون گرم، بی انصافی هم حدی داره.
یوسف
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
برو خجالت بکش مرتیکه عوضی آشغال کثافت...
فک کردی نمیشه ۵ قبلش یخچال خاموش کرد تا برفک آب بشه ؟؟ فک‌کردی جای اون کارتون ها نمیشه آدم با تفنگ و باتوم گذاشت ؟؟ واقعا فک کردی مردم مثل خودت خر هستند و هیچی نمیفهمن ؟؟؟
جوونا مردم میکشن نیروها سرکب گر بعد تو کثافت میایی میخوایی ماس مالی کنی ؟؟
محمد
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
کثافتای پدرسگی که از سر بیکاری میاین چرت و پرت میگین اولین که یه شرکت به این بزرگی هیچوقت نمیاد با یه کار کوچیک خودشو نابود کنه.دوم اینکه اصلا فرض رو بر این میگیریم که این کارو کرده.تکلیف ۳۰ هزار نفری که توی این شرکت کار میکنن چیه؟ ایا درسته برای ازادی بیاین این همه ادم رو از نون خوردن بندازین؟؟
شما که این کار هارو میکنین به ضرر مدیر عامل شرکت میهن که نمیشه اون انقدر سرمایه داره که میتونه ده تا شرکت دیگه هم بزنه.شما دراصل دارین با این کارمندای بدبخت میهن مبارزه میکنین.
فریاد
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
شرکت میهن دوسال پیش که بیشترین مبلغ ارز دولتی ۴۲۰۰ در بین تمام شرکت های دولتی با اختلاف زیادرو به بهونه واردات مواد اولیه از دولت گرفت و هیچوقت هم بابتش درست و حسابی پاسخگو نشد باید تحریم میشد و کمر مدیرش میشکست ،،،این دوسال هم به لطف عدم اطلاع رسانی شفاف رسانه ها به مردم سر پا موند
مهران
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
برای همیشه تحریم میکنم تمام محصولات میهن رو
سالار
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
این حکومت انقدر دروغ گفته بگه ماست سفیده من باور نمی کنم! شرکت میهن هم روش. فیلم و عکسها از جاوی در بازداشتگاه و داخل کانکس ها که نیرو هست کاملا مشخصه بعد می زنید زیرش!چوپان دروغگو باید پیشتون لنگ بندازن. من داخل خونم کره میهن داشتم خداروگواه میگیرم عینا ریختم آشغال حس کردم بوی خون می ذه
ناشناس
تویی که میگی کره میهن بوی خون میده خیلی چیزا مثل همراه اول و مخابرات و غیره.. مال سپاه هست چرا اونا رو تحریم نمیکنی؟ چرا هر روز داری شارژ میخری و پول تو حساب سپاه میکنی اونا تحریم نمیکنی
فکر کن
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
آخه شما نمیگید نیروی امنیتی خودش ماشین داره چرا باید بره داخل ماشین میهن چرا؟
اگرم برای کمبوده منظورتون نیروی انتظامی و سایر ارگان های دولتی به اندازه کافی ماشین دارن
الکی فقط میخواهید یه برندو ورشکست کنید
۳۰هزار نفر دارن ازش نون میخورن شما میدونی حقوق نداشتن یعنی چی یه عالمه جوون با پول این شرکت ازدواج کردن بچه دارن میدونی بیکار شدن یعنی چه؟ یعنی شرمنده بچه شدن یعنی شرمنده زن شدن یعنی اینکه خانواده ولت کنن وای حالم از هر چی آدمه بدون فکر حرف بزنیه
نورا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من فک میکنم این یک توطئه بر علیه شرکت میهن باشه ،چون این شرکت بهترین برند در تولید لبنيات و بستی در منطقه هست
کامران
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
میهن بهترین برند در خاورمیانه
پارسا
اره عزیزم بهترینه...
با بستنی سایز نصف کف دست!!
انسان
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
دیدگاه ضدمردمی و ضدایرانی و ضد دین و انسانیت همیشه اینطور بوده؛ از یک طرف میگن به داد کارگرها برسین و از طرف دیگه میگه از لج خامنه ای هم شده کالای ایرانی نمیخرم!؟! با افتخار از میهنم و میهن ها حمایت میکنم تا خانواده 30 هزار ایرانی تا نونشون گرم باشه / نون بُری کار ما نیست تمام
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
تا الان برام مهم نبود چه مارکی بخرم ،از این به بعد فقط میهن میخرم ?????
peter
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من هم تحریم میکنم
پس واقعی بوده
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
سلام ، اولا ما فراموش نکردیم که هر چیزی از سمت حکومت تکذیب میشه قطعا درسته ، دوما اینکه مدیران میهن به تکاپو افتادن یعنی تعداد تحریم کنندگان زیاد بوده و این زیادی تو همه جامعه هم وجود داره ، پس جدای از درست و غلط بودنش نتیجه مهم تاثیر مردم و قدرت واقعی مردمه که باید ازش بترسین !
امیر
امیدوارم ابن بلا سر شغل خودتونم بیاد با این دیدگاه
از این به بعد فقط میهن میخرم
وجدان بیدار
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
کاش قبل از گفتن حرفی یه خورده در مورد درست یا نادرستی و عواقبش فکر کنیم.به نظر من افرادی که میگن شرکت میهن رو تحریم کریم کلا ذهنیتشون منحرف شده حالا تو هزار تا سند و مدرک بیار.فایده ای نداره.تا این افراد به شعور کامل و درک کامل از رویدادهای اخیر نرسن هر کاری هم شرکت میهن انجام بده بی فایده.باید بشینن با خودشون فک کنن نه از رو غضب و....تا خودشون به این نتیجه برسن که میهن و خود آقای پایداری دقدقه ای جز رضایت مشتری وبه کار گیری جوانان بی کار نداره.که بیشتر از حد توانشونم نیرو جذب کرده
شاکری
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من هم از این پس فقط و فقط میهن میخرم چون این شایعات نشون دارد که میهن در حال گسترش و موفقیت هست و رقبای داخلی و خارجی که چشم دیدن موفقیت های ما رو ندارند سعی در تخریب این شرکت کردند
شاکری
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
هم وطن تحریم یک شرکت ایرانی من رو یاد این مصراع شعر مولوی می اندازد
یکی بر سر شاخ و بن می‌برید خداوند بستان گذر کرد و دید
بگفتا که این مرد بد می‌کند نه با من که بر نفس خود می‌کند
زلفی گل
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
ببینید به چه فلاکت و بدبختی افتادید که دارید مدام از سر بیکاری و مریضی داستان درست می کنید . اخه احمق کدوم عقلی میاد با دهها هزار نیروی کار و فروش و صادرات دست به این کار بزنه . از البانی با پول سعودی ها و صهیونیست ها و امریکایی های کثیف و نجس یه توتیتی میزنه و تو بیچاره بیسواد باور می کنی و مطلب برضد صنعت کشورت میزنی . اخه بیچاره می دونی همین کارخونه نان سفره چندین صدهزار نفر رو تامین می کنه . می فهمی با کشورت با صنعت کشورت با کارافرین کشورت و کارگر کشورت چه می کنی . حرف نزدن اینقده سخته ؟؟
احسان اکبری
دقیقا همینه دوست عزیز،، بزودی همانند کشور سوریه که مردمش دنبال ازادی و ارزونی بودن ولی دیری نپایید که به جای ارزونی و ازادی و راحتی زن و بچه هاشون گرفتار داعش شدند و مردهاشون سربریده شدن،، و برای مردم سوری فقط و فقط افسوس و آه ماند،، این مردم دارن تیشه به خودشون میزنن،، محصولات وطنی رو نابود میکنن،،و منتظرن بایدن بیاد و ایرانو مثل افغانستان و سوریه و عراق و یمن و … آزاد کنه،،،
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
سال ۹۲ که رکود اقتصادی شده بود و مذاکرات هسته ای بود و کسی لوازم خانگی خانه و خودرو نمی خرید. یک کارزاری راه افتاد که تحریم خودروی داخلی و نعمت زاده هم اون رو خیانت نامید. در صورتی که تحریمی در کار نبود بلکه رکود بود وقتی تورم شد همه برای خودرو صف کشیدند. الان هم چون فصل سرما شده و کسی بستنی نمی خرد این ها یک کارزار خیالی به راه انداختند تحت عنوان تحریم بستنی. اون هم یک بستنی لاکچری چند ده هزار تومانی که اساسا در سبد خرید خیلی ها جایی ندارد.
مسعود
مگه فقط میهن بستنی تولیدمیکنه که زمستون بخاطرسرما بستنیشو نمیخورند؟!احتمالا خودت ازاون موقع که گوساله میهن به مامانش میگفت مامان بستنیش خوشمزه تره وشیرنمیخوردتا العان ازشون چیزی نخریدی که فکرمیکنی فقط بستنی تولیدمیکنه!بروداداش اول خودت ماست وپنیر وخامه شو استفاده کن بعد بیا براش سینه بزن
اسی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
تحریم . تحریم . تا نابودی
یه هم وطن
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
بنظرم جای اینکه یه شرکت موفق ایرانی رو تحریم کنین تابوی گرونی به مشامتون میرسه نرین تو صف دلار وارزوطلا آخه باهوشا اگه اون یسری آدما که دارن بهتون خط میدن دلسوزتون بودن که میگفتن دلار و ارزنخرین که افت کنه وبواسطه اون بقیه چیزام بیادپایین نه اینکه یه محصول با کیفیت ایرانی رو البته دست رو خوب شرکتایی گذاشتن برای فلج کردن اقتصادایران،بعدیکی نیست بگه این اغتشاش گرا که هرروز داره دادگاهشون رو نشون میده یا سابقه دارن یا چیز میزنن میان بیرون آخه باهوش فک میکنی به تو و مغازه و خونه زندگی تو رحم میکنن اینا خودشون یه پا داعشن اگه اعتراض داری معترض باش اما صفتو بااینا جداکن
میثم
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینهمه کسب و کاری ک‌ با فیلتر شدن اینستا تعطیل شدن،و کارگراش بیکار شدن،کارگر نبودن،،فقط کارکنان میهن کارگرن؟؟؟اینهمه فیلم و کلیپ از ماشینهای میهن تو نت هست،،بعد بازم دارید دنبال قاتل بروسلی میگردید،،یه دشمن خیالی تو ذهنتون درست کردید و همه بدبختیارو میندازید گردن اون،،البته حقم دارید،،راحت ترین راه همینه،،اگه از امتیازات و ارزهای دولتی ک‌ در اختیار این شرکت قرار گرفته خبر داشتید،،متوجه میشدید ک‌ ماشین در اختیار حکومت گذاشتن،کمترین کاریه ک‌ میتونستن بکنن
رضا
برات متاسفم ک حاضری همه بیکار بشن چون یه عده بدبخت دیگه الان بیکار شدن دلت خنک میشه بیکار رو بیکار اضافه بشه همه شرمنده زن و بچه بشن تو این اوضاع گرانی و فلاکت
شما دیگه کی هستین خدایا رحم نمونده دیگه
ملت
واقعا سخن حقی گفتید جواب نداره.ملت جو زده ای هستیم.خیلی مقصریم.
امید
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینا همش شایعس تمای شرکتا زیر نظر سپاه و دولت هستن چرا میهن ؟بعدشم کندن لگو اصلا کاره سختی نیست انبار مرکزی میهن صدها ماشین هست ک بلا استفاده مونده میتونست اینارو بفرسته
واقعا مسخرس این شایعه
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
میهن یک شرکت کاملا خصوصیه و وابسته به هیج جایی نیست درست برعکس بقیه شرکت های لبنی نیمه دولتی، واقعا متاسفم که نشستید و فکر می‌کنید که ورشکست میشه. وقتی خرید نکنن اولا صادراتش به کشور دیگه بیشتر میشه، ثانیا با این اموال و دارایی کارخونه های تولیدی تو کشورهای همسایه راه اندازی میکنه و ضررش برای اون 30 هزار کارگر بدبختی هست که بیکار خواهند شد و شرمنده زن و بچه هاشون ، حالا بیایید دیدگاه خودمون رو عوض کنیم
ناشناس
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
نتیجه تحریم شرکت میهن نتیجه رفراندوم خواهد بود!
بهار
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
این شورش ها داره از کنترل خارج میشه
و بجای اینکه اوضاع بهتر بشه بدتر میشه
من با شورش ها مخالف نیستم ولی کاش هر خبری رو باور نکنن و به ادمهای بی گناه اسیب نزنن
جواب اتیش رو نباید با اتیش داد!!!
مهسا
اسمش شورش نیست عزیزم
انقلابه!!
عبداله
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
رقبای شرکت میهن درمنطقه بویژه دربازار عراق وکشورهای خلیج فارس کدام شرکتهای لبنی خارجی هستند سرنخ را دادم اگر مارپل یا هرکول پوارو هستی برو پیداکن پرتغال فروش را
بی نام
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
میهن یک شرکت کاملا خصوصیه و وابسته به هیج جایی نیست درست برعکس بقیه شرکت های لبنی نیمه دولتی،از اونجایی که 50 سال زحمت کشیده که امروز به اینجا رسیده الان یه دفعه خودشو خراب نمیکنه. واقعا متاسفم که نشستید و فکر می‌کنید که ورشکست میشه. وقتی خرید نکنن اولا صادراتش به کشورهای دیگه بیشتر میشه، ثانیا با این اموال و دارایی کارخونه های تولیدی تو کشورهای همسایه راه اندازی میکنه و مالک‌ آن براش سودآور تر و بهتر هست و لی ضررش برای اون 30 هزار کارگر بدبختی هست که الان بیکار خواهند شد و شرمنده زن و بچه هاشون ، حالا بیایید دیدگاه خودمون رو عوض کنیم
مهسا
اگه براش سود آور تره خب شما چرا حرصشو میخورید،، بزا سود کنه
اون چند هزار کارگرشم میرن توو شرکتای دیگ کار میکنن...
مهسا
یکبار برای همیشه...
اگه واقعا همه مشکل دارین و نگران بیکاری مردم هستین ،، بهتر نیس این مشکل از ریشه حل شه؟
پس فقد فکرتو نزار رو اینکه کارگرای میهن بیکار میشن ...

فک کردین تنها بدبختای این مملکت فقد کارگرای میهنن؟؟!!!
ما باید همه مردمو نجات بدیم ،،مطمئن باشین وقتی از ریشه حل شه مشکل همه حل میشه
تا کی بخواین چنگ بزنین به این شرکت و اون شرکت واسه یه قرون ک معلوم نیس چند ماهی یبار بهتون حقوق بدن!!
سردارایران
داستان چرا میگی؟
مالک میهن یه مفصد اقتصادیه. برو خبرا رو بخون ببین همین بانک مرکزی ایشونو جزو ابر بدهکارای بانکی معرفی کرده. با نزدیک به 3000میلیارد تومن وامی که گرفته و هیچ وقت برنگردونده. چرا سنگ همچین آدمی رو به سینه میزنی. تو این شرایط اقتصادی که لبنیات از سفره اکثر مردم حذف شده اونوقت میهن چطور تونسته خط تولیدشو بزرگتر کنه و کلی زمینه و سیلو بخره؟؟؟ برو عمو حالت خوش نیست. طرف از بیت المال کنده برده تو خبر نداری خوابی
حنانه
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
شوهرمن بعده کلی دربه دری و بیکاری چند ماه پیش استخدام میهن شد انشالله خدا از کسی ک حاضره با شایعه نون یکی رو ببره نگذره
لامصبا اینا واسه پادگان و زندانهام مث بقیه جاها بار میبرن چرا باید رو حساب جابه جا کردن نیرو بذارین
واسه اونایی ک میگن همه بیکار شدن کارگرای میهنم روش بیشتر تاسف میخورم عزیز من تو ک خودت طعم بیکاری و بی پولی رو چشیدی چرا اینو میگی
واقعا ملت بدبختی داریم حاضر نیستن کسی نون بخوره
خدا ازتون نگذره ک بدون تفکر عمل میکنین.
انسان
خدا از خودت نگذره مگه زوره نمیخوایم از میهن خرید کنیم انگار عادت کردید به بقیه زور بگید بسه دوره این دروغا گذشته
علی
بررسی ها نشان میدهد که در بین ۱۶ فرد حقیقی که به عنوان ابربدهکاران بانکی در بین ۱۲ بانک دیده می شوند ایوب پایداری پدر صنعت بستنی ایران مؤسس شرکت میهن بدهکارترین فرد حقیقی به شبکه بانکی کشور است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مجموع تسهیلات و تعهدات معوق ۱۶ فرد حقیقی به شبکه بانکی کشور به بیش از ۱۳ هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان می رسد که در این فهرست ایوب پایداری پدر صنعت بستنی ایران با ۲ هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان بدهی در صدر قرار دارد.
Mahsa
عزیزم شوهر شما میتونه توو شرکتای دیگه بجز میهن ک بقیه دارن ازشون خرید میکنن کار کنه!
مگ نمیگی همه طعم بی پولی رو چشیدین؟ پس کار نکن اعتصاب کن ،، پس هیچ آینده ای واسه شما توی این مملکت وجود نداره
پاشو حقتو بگیر!!!
امید
همه ما سوار یک کشتی هستیم با یک سوراخ از هر طرفی همه غرق می شوند
.
حنانه جان اینا ترفند حذف رقیبه این دو سه تا که میگن میهن نمیخریم تا کی نمیخرن؟ مگه چقدر اهمیت دارن در عوضش ما حمایت میکنیم
سید ابوالفضل
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
دارن تخریب اقتصادی میکنن وقتی یگان ویژه ماشین ضد زرهی داره چرا باید با کامیون بیاد مگه میترسه از کسی یا جنگ جهانی شده پارتیزان داره جابجا میکنه یگان ویژه قرار جوری بیاد که شورشی ها ببیند نه که نبینند خدا شفا بده
Mahsa
پس اون منم حتمن، که از آمبولانس واسه دزدیدن مردم استفاده میکردم
با ماشین ضد شورش نمیان چون میترسن مردم آتیشش بزنن ،، امبولانسو کسی کاریش نداره
با مغز فندوقی شون چ نقشه های احمقانه ای ک نمیریزن?
علی یوسفی کیا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
یاد بی بی سی افتادم وقتی میخواستند قزافی را ازبین ببرند
مستندی از چند آشپز اروپایی تهیه کردند که قزافی دخترای مدرسه ای را میدزدید تجاوزمیکنه وقتی لیبی به هم ریخت اولین کاری که ناتوی حرامزاده کرد زیرساختای لیبی رابمباران کرد
تاکی باید درجهل باشیم
مرتضی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من بستنی میهن نمیخریدم ولی از الان فقط بستنی و محصولات میهن میگیرم
مصطفی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
خبر راست باشه یا دروغ ، از الان برم سوپری فقط محصولات میهن میخرم‌ به عشق کشور عزیزم و به کوری چشم دشمنان
رضا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
به دلیل اینکه شرکت میهن ماشینش را در اختیار پلیس گذاشته تا اغتشاشگران (نه معترضان) را که دشمن جان و مال و ناموس ما هستند سرکوب کند من و خانواده ام از این به بعد فقط مارک میهن میخریم.ممنون
علی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
این خبر را خواندم واقعا خندم گرفت از این سطح اگاهی پایین مردم ایرانم. که گول شبکه های مجازی زو میخورن. ?

لطفا از این جور خبرها بیشتر چاپ کنید تا بخندیم
پوریا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینا ک میگن کارگرهاش برن دنبال یه شغل دیگه فکر کنم تو ایران زندگی نمیکنن!!!
یا خیلی پارتی دارن به راحتی همه جا استخدام میشن!!!
اینجا جوریه هر جا شاغل باشی باید بچسبیش چون پس اندازی نداری ک باهاش پول اجاره و وام بانکی و خرج خونه رو بدی و چند وقت بیکار باشی بگردی دنبال کار!
به مولا صداتون از جای گرم درمیاد.
هم میهن
بهتر بود بعد از تکذیب می گفتند ما پشت مملکتمون -جمهوری اسلامی ایران-هستیم. بعد اقلیت ها می دیدند اکثریت کیه
امید
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
در لیست تحریم من نوشته شد تا ابد
میر حسین موسوی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینکه شما ها و امثال شما بی فکر و بیسوادین و قشنگ دارین نشون میدین.شما ها احساسی و بازیچه قرار گرفتین خودتونم خبر دارین. حقیقت ماجرا اینه که دهه ی هشتادیا بر خلاف دهه 50 و 60 و 70 هیچی نیستن. فقط لوس و ننر و تهی مغز شدن که اونم به خاطر زندگی تو فضای مجازیه و داشتن امکانات و رفاه به مراتب خیلی بیشتر از اون دهه های قبلی هستن. اونا یه هنری دارن ولی شما ها چی؟ هیچی. ...
نه سواد درست و حسابی دارین نه هنر و فنی بلدین. فقط زبون دارین و روی زیاد. همه ی ادعاتونم فقط فضای مازی و پیجاتون و فالوراتونه.....برید به فکر نون باشین که خبرزه ابه.... البته شما بیسواد ها متوجه حرفا و ضرب المثل ام نمیشید. حالا بیا خهودت و جر بده دهه هشتادی لوس.....
نمیدونم حقیقت چیه
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
کلا سر کاریم با این چیزا .من خودم فیلمی ندیدم از میهن که نیروی سرکوبگر ازش خارج بشه یا مردم رو باهاش حمل کنن پس نمیشه نه متهم کرد نه رد.هرچند خودم فقط بستنی های میهن رو میخریدم الان مدتیه کم شده و نخریدم.ولی اینم میدونم توی این دوره شلوغی حرف الکی هم زیاد زده میشه.من از اینکه کی میهن رو مدیریت میکنه و رانتش که عده ای نوشته بودن هم خبر ندارم ولی کاش چیزهایی رو تحریم میکردیم که اساسی بودن مثل بنزین .چون اینا دپوی بنزین ندارن مردم بنزین نزنن مجبورن بریزن توی دریا
تمنا
شما حالت بده
هانی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
ترو به خدا فکر اون سی هزار خانواده ای باشین که با گرونی و اجاره خونه و خرج زن و بچه و هزار تا بدبختی دیگه بیکار میشن. عزیزای من اون کارگرهای ببچاره هم وطن ما هستن اول فکر کنیم‌. این مشخصه که ما اگه بخواهیم کاری کنیم میتونیم ولی با ورشکست شدن فقط به کارگرها ضربه زدیم و دودش تو چشم خونواده های کارگرها رفته که دلشون به حقوق کارگری آخر برج خوشه.
امیر
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینایی که اینجور شایعات رو باور میکنن واقعا ابله هستن
در نهایت هم اونی که چوب این شایعات رو میخوره پرسنل این شرکت هست که با کاهش فروش ، تعدیل نیرو میکنن
محمد
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
نخیر اینا همش شایعه سازی علیه این شرکت هست و هیچ کس این حرفها رو قبول نداره
پوریا زراعتی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
من به واقعی بودن یا دروغ بودن این خبر کاری ندارم ولی برام جالبه که هرچقدر سوپری و فروشگاه دیدم میگن هیچ کس محصولات میهن را نمیخره ، این می‌رسونه که حتی اگر این خبر دروغ باشه هم ، چقدر ، این کار ، یعنی جابه جا کردن نیروهای سرکوبگر ، در نزد مردم زشت و قبیح است ، ضمنا می رسونه که مخالفان حکومت خیلی زیاد هستند و اقلیت ، نیستند . البته مخالفانی و معترضینی که در خانه ها هستند و به خیابان‌ها نمی آیند چندین برابر معترضینی هستند که با شجاعت به خیابانها می آیند و شعار می دهند
تمنا
شما برو برنامه شام ایرانی خخخ
امید
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
آه و نفرین کارگرهاش دامن یکی یکیتون رو میگیره انشالله سر هر جا ک خودتون شاغل هستین به زودی میاد تا ببینم بازم انقد حرف مفت از تحریم تحریم میزنین موج بیکاری بقیه رو دولت ظالم راه انداخت ولی موج بیکاری اینارو شما ملت ظالم نفهم راه انداختین
من خودم از پرسنل میهنم و میگم اینکارو نکردیم اگه خدایی هست حق ما رو ک با نادانی و جو زدگی شما مردم ستمکار بیکار میشیم حتما ازتون میگیره
حلالتون نمیکنم مردم نفهم
مهدی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
هیتلر میگه پست ترین مردم کسانی بودند که با من در گرفتن میهنشون همکاری کردند ،،این وضعیت کشور ماست که یک سری بیشرف وطن فروش هر چی که شبکه سعودی اینترنشنال ، بی بی سی و من و تو میگه رو باور میکنن و از اینکه کشورشون دچار آسیب بشه خوشحال هستند
سینا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
والا میهن بیشتر توسط فروشنده تحریم شده نه مردم
من خودم فقط خامه میهن میخرم چندتا سوپری رفتم میگن نداریم تحریمه
گفتم والا شما تحریم کردین جای خریدارم تصمیم میگیرین وگرنه هرکسی با این حرفا کاری نداره!
الی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
واقعا متاسفم برای احمق های زبون دراز و پرمدعا و دریغ از یه درصد سواد سیاسی.کسانی که جلو ماهواره نشستن و جز تخمه شکستن و دروغ های کذب رو شنیدن و پخش کردن؛هنر دیگه ای ندارن.محصولات میهن از بهترین محصولات هست.و ضربه زدن به کارخانه میهن در واقع فلج کردن اقتصاد و ضربه زدن به وطن هست..من مطمعنم هستم که این شایعاتی که ساختن دروغ هست اما اگه یه درصد هم صحت داشته باشه من با افتخار بیشتر از قبل تمایل به خرید محصولات میهن دارم.جابه جایی نیرویی که حافظ جان و مال و ناموس مملکت هست و اجازه هر آشوب و اغتشاش و از بین بردن امنیت رو توسط یه عده آبله فریب خورده؛نمیده.باعث افتخار هست..با افتخار ما پشتتیم.از طرف یک هم میهن
الی
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
امان امان از جهل...سوریه روهم یه عده ابله داغون کردند و به دست داعش افتاد..الان هم یه عده احمق تصمیم به ضربه زدن به مملکت با دروغ و شایعات و تحریک مردم گرفتند..و همین داعشی های داخلی که از ضربه زدن به کارخانه میهن و فلج کردن اقتصاد و افتخار میهن هدف دیگه ای ندارند...مردم آگاه باشید با سنگ کردن نون بقیه چیزی درست نمیشه..آه مظلوم تاوان داره...دنیا رو پر از کینه و نفرت نکنیم...شکرگذار باشیم و خوبی و خوبی خواستن رو در جامعه پرورش بدهیم...التماس تفکر...ما پشتتیم...میهن افتخار کشور...میهن بی رقیب...
التماس تفکر
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
بی شرف نباشیم...میهن افتخار ملت...بی رقیب در دنیا...دشمنان و بدخواهانت خوار باد...عقده های درونی و خانوادگی خودمون رو به جامعه و کشور افترا نزنیم...انسان باشیم...بد خواهی نکنیم...بزرگی می‌گفت وطن همچون مادر است...مادر فروش نباشیم...
سید جلال
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
به خاک سیاه نشسته شرکت میهن.اوفتاده به غلط کردن اما دیگر دیر شده .من خودم سوپر مارکت بزرگی دارم الان بیش از چند ماهه که دیگر کسی محصولات میهن نمیخره.هرچی اوردم مرجوع کردم منم تصمیم گرفتم به نظر مشتری احترام بزارم دیگه نیارم چون واقعا مردم باهاش لج کردن.
زهرا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
قبل از گرفتن چنین تصمیم مهمی برای چند هزار کارگر باید اول جواب چند سوال رو داشته باشیم:
۱-آیا حکومت با وجود این همه ماشین ارگان های دولتی مثل ماشین حمل پول بانک، آمبولانس و ... نیاز به ماشین شرکت بستنی فروشی داره؟
۲-چرا حکومت نباید صرفا چندتا کامیون برداره و روش آرم یه شرکت جعلی (مثلاً کامیون اسباب کشی) برداره که هم توجه کمتری بهش جلب بشه هم درگیر اینجور مسائل نشه؟
۳-اگه واقعا شرکت میهن به حکومت کمک کرده حکومت می‌زاره ضرر کنه؟ یا با فراهم کردن یه سری تسهیلات یا ارز زمینه صادراتش رو فراهم میکنه؟ یا حتی بدتر به زدن شعبه در کشور های همسایه کمک میکنه؟ اینجوری باعث میشه تا اگه از شرکت های دیگه کمک خواست احساس ترس نکنن و بهش کمک کنن
۴-با وجود این همه فضای دولتی مثل دانشگاه یا سرباز خانه ها اگه حکومت بخواد از محصولات میهن حمایت کنه و به اون فضاها دستور بده فقط از این شرکت خرید کنن به مشکل برمیخوره؟
۵- آیا مطمئنیم که تصمیم جا به جایی مامور ها یه تصمیم داوطلبانه بود و اون شرکت رو با تهدید مجبور به همکاری نکردن؟ خیلی بعیده این؟
۶-از کجا میدونیم که کمک به جا به جایی مامور ها تصمیم شخصی راننده اون کامیون نبوده؟ یا بدتر اون راننده رو تهدید نکردن که جا به جاشون کنه؟
۷-میهن می‌دونه آبروی شرکتش چه ضربه ای خورده با پخش این کلیپ ها (چه جعلی و واقعی) و قطعا نمیتونه مجدد به اون فروش قبلیش برسه اگه واقعا این کارو کرده پس چرا باید تو ویدیو از این کار اعلام برائت کنه تا از حمایت حکومت هم خودش رو محروم کنه؟
۸- احتمال نمی‌دید که مدیر های ارشد کارخونه اونجا رو بفروشن و اموالشون رو نقد کنن و برن و صرفا کارگر ها بدبخت بشن این وسط؟
9-اگه واقعا پیدا کردن شغل اینقدر راحته چنین توقعی رو از کارمند های بانک،بیمه، دانشگاه و ...هم دارید؟ چرا قشر زحمتکش کارگر که حقوق کمتری داره و معمولا ازشون سواستفاده میشه باید چنین هزینه سنگینی رو بدن؟
۱۰-با همه این مواردی که گفتم کدوم محتمل تره؟ این که واقعا نیروی امنیتی جابه جا کرده باشه یا یه کلک تجاری توسط شرکت های رقیبش باشه؟
میثم
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
همینکه شما خودتون رو از حکومت جدا کردین و گفتین ما توی سرکوب یه مشت هرزه وطن فروش به حکومتا کمک نمیکنیم مشخص شد شما هم وطن فروش هستین حتی اگه همه اینها تهمت باشه وقتی شما طرفدار هرزه ها و وطن فروشها و کشف حجاب کننده ها هستین وقتی شما از قانون کارگری که تضاد منافع شما با کارگرانتون داره پیروی میکنین وقتی حق کارگر رو میخورین و حق و باطل رو توی شرکتتون جابجا میکنید وقتی مدیرانتون یه مشت دور از شرافت هستن و کارگر رو استسمار میکنن وقتی برای پیچوندن مالیات حقوق رو توی پاکت میدین که از مالیات معاف باشه وقتی تا دولت خلاف میلتون حرفی میزنه تهدید میکنین که 30 هزار پرسنل رو اخراج میکنین وقتی دلار رانتی میگیرین و کلی از این دست بیشرفیا دیگه انتظار توجح کردن حتی اگه حق باشما باشه به جک شبیهه
کورش
جالبه کارکنان و مدیران میهن از بیکاری هرکدوم یه متن و نوشتن صبح تا شب انگار دارند منتشر میکنند ، این متن و تو اینستاگرام هم دیدم خخخخ
لطفا توجیح و بهونه نیارید
ما میهن نمیخریم
مرگ بر اینترنشنال بازم میهن نمیخریم
اینقدر ۳۰ هزار کارگر و سپر نکنید چون ۸۵ ملیون ایرانی برای این کارکنان و مدیران میهن هیچ ارزشی نداشتند هیچ اونقدر بی ارزش بودیم که اولین نفر تو گرونی و محصولاتی که بخاطر مواد نگهدارنده غیر مجاز باعث میشد سلامتی ۸۵ ملیون به خطر بیوفته ، رانت خواری و بدهواری های بانکی میهن صد ها هزار نفر و بیکار کرده پس توقع نداشته باشید که از خیانت چند دهه میهن حمایت کنیم دقیقا امروز همون تقاصی هست که می گید البته برای میهن نه ملت
کورش
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
ما میهن نمیخریم ، شما چطور؟
میهن تحریم برای همیشه
یکسری متن ها که مشخصه از طرف کارکنان میهن هست یه عذر خواهی داخلش نیست یا توهین هست و یا توجیه و بهانه .
اول دارند اینترنشنال و عربستان و آمریکارو به این تحریم ربط می دن که باید بدونن مردم با این حرفا گول نمی خورند ما هم میگیم مرگ بر اینترنشنال و ...
دوم یسری عنوان می کنند تحریم میهن موجب از بین رفتن اقتصاد ایران میشه که باید گفت وجود مدیران و صاحبان میهن خودش سبب شده تا بزرگترین ضربه اقتصادی و به مردم بزنه فقط یه مثال می زنم آقای ابوالفضل پایداری پسر ایوب پایداری ۶۹۰ ملیون دلار فقط تو یسال ارز دولتی گرفته!این رقم شوخی نیست اگر تزریق به بازار میشد می تونست مدت ها ارز کشور و برای خرید ملزومات اولیه تامین کنه ، این ارز سهم ۸۵ ملیون ایرانی بوده چون ۶۹۰ ملیون دلار فقط برای یه پسر کارخانه دار رقم نیست یعنی هر ایرانی ۴۵۰ هزار تومن برای ۸۵ ملیون ، کاش فقط این بود متهم به گرون فروشی ، متهم رانت خواری ، متهم بدهکاری بانکی وووو پس خدا اینارو لعنت کنه نه حرف بعضیا ملت ایران و که فقط حق شون و می خوان .
سوم کسایی که از روز تقاص و حقوق ۳۰ هزار کارگر حرف می زنند باید بگیم که بیکار شدن ملیون ها آدم از اینستاگرام ، بیکار شدن خیلیا بخاطر رانت خواری امثال مدیران میهن ، نادیده گرفتن سلامت ۸۵ ملیون ایرانی بخاطر نگهدارنده های غیر مجاز وووو زمانی که مردم ایران از میهن حمایت می کردند چه کاری جز توهین و فریب مردم ایران انجام داد که توقع داره ۸۵ ملیون بخاطر ۳۰ هزار از حق خودشون بگذرند امروز دقیقا روز تقاص کارکنان و مدیران میهن هست و برای رهایی بهتره جای دیگه مشغول بکار بشند ؟
لطفا دیگه از واژه های اینترنشنال و عربستان و صدام حسین و روز تقاص و سپر کردن کارگر استفاده نکنید که به شعور ملت ایران توهین می کنید ، واسه این حرف ها خیلی دیر شده ، ما میهن نمیخریم شما چطور ؟
پویا
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
تحریم میهن تا ابد
جانم فدای رهبر
-
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱
0
اینقدر تحریم کنید تا چشمتون کور بشه.وطنفروشای بدبخت اغتشاشگر. مگه نمیگفتید رژیم سقوط کرده؟ مگه تو راه صدا و سیما نبودید؟ هنوز نرسیدید؟!
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!