سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۳۳۶۵
تلخ‌ترین خبر این روزها بود؛ تصادف شدید بین مینی‌بوس و تریلر در جاده‌ی شوشتر که به کشته شدن ۱۶ و زخمی شدن ۸ نفر منتهی شد.

صبح روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه تصادف شدید در جاده شوشتر- گاومیش‌آباد باعث کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر از شهروندان خوزستانی شد.

 

روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از گزارش شدن این حادثه در ساعت ۵:۵۷ دقیقه خبر داد و اعلام کرد ماموران امدادی اورژانس پس از حضور در صحنه، مصدومان تصادف را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 

به‌گفته‌ی عارف شرهانی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در تصادف مینی‌بوس و کامیون در جاده‌ی شوشتر- گاومیش‌آباد روز سه‌شنبه ۱۶ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند که در بیمارستان‌های استان بستری هستند. از مجموع فوتی‌ها ۱۰ نفر زن و ۶ نفر مرد هستند که هویت یک نفر از آنها معلوم نیست.

 

سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان نیز ساعت ۹ و نیم صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره‌ی تصادف توضیحاتی داد و گفت: «مینی‌بوس حامل کارگران فصلی زمین‌های کشاورزی شهرک شرافت در حال حرکت و عبور از جاده‌ی کمربند شوشتر بود و یک دستگاه از سمت اهواز در مسیر مقابل حرکت می‌کرد که متاسفانه مینی‌بوس به‌دلیل نامعلومی از مسیر خود خارج می‌شود و با تریلی برخورد می‌کند.»

 

او علت تصادف را خطای راننده‌ی مینی‌بوس عنوان ولی تاکید کرد دلیل رخ‌داد این اشتباه باتوجه به شواهد صحنه و پرسش از مجروحان، به‌طور قطعی مشخص و اعلام خواهد شد.

 

دولتشاهی که پیش‌تر تعداد تصادف‌های فوتی در استان خوزستان را نگران‌کننده عنوان کرده بود، درمورد این حادثه گفت: «هرچند جاده‌ی اصلی و کمربندی شوشتر جداکننده ندارد، ولی عرض جاده و شانه‌ی آن زیاد است و علائم و تابلوهای محدودکننده‌ی سرعت و لرزاننده هم وجود دارد. از طرفی طی یکی دو سال اخیر در این محور تصادف شدید نداشتیم چون در حاشیه‌ی شهر و قوس قرار دارد و سرعت اغلب خودروها پایین است.»

 

 

حجم ویدیو: 19.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:45 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!