سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۲۹۸۸

«الکس» کیست و چرا قرار است اعدام شود؟ + فیلم

«الکس» کیست و چرا قرار است اعدام شود؟ + فیلم
سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام شهروز سخنوری ملقب به الکس خبر داد.

فساد سازمان یافته؛ اتهامی که قرار است الکس را به پای دار بکشد. او با همدستی مادرش و زنی معروف به مانلی حدود ۸۰۰ دختر جوان را از کشور خارج کرده بود. دختران جوان با ویزای تحصیلی و با وعده‌ی کار در یک شرکت معتبر با این باند همکاری می‌کردند. اما پایشان که به کشور خارجی که می‌رسید، رویای‌شان پرپر شد.  به محض ورود، همراه یک رابط به یکی از هتل‌ها منتقل می‌شدند. رابط، پول و پاسپورت دختران را از آن‌ها می‌گرفت و در عمل هر راه برگشت به ایران برای‌شان غیر ممکن می‌شد.

 

این دخترها به ازای مبالغ هنگفتی در اختیار مشتریان قرار می‌گرفتند و تنها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰هزار تومان به آن‌ها داده می‌شد. اطلاعات اولیه نشان می‌داد که الکس، با ایجاد یک باند تودرتو، دختران جوان و زن‌های مطلقه را به‌عنوان کارگران جنسی به خارج از کشور قاچاق می‌کنند. او با همدستی مادرش و زنی معروف به مانلی ابتدا از طریق نفراتی که در داخل کشور داشتند طعمه‌هایشان که در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های بدون‌پوشش از خود منتشر کرده بودند را شناسایی کرده و به آن‌ها پیشنهاد کار می‌دادند.

 

برخی از این افراد وقتی با پیشنهاد اعضای باند درخصوص شرایط مالی، زندگی در دوبی و... روبه‌رو می‌شدند راضی به همکاری می‌شدند. در ادامه از این طعمه‌ها عکس‌های با پوشش نامناسب تهیه و برای الکس ارسال می‌شد و اگر او آن‌ها را تأیید می‌کرد مقدمات انتقال صادر می‌شد.

 

با آغاز تحقیقات، الکس در سال ۹۶ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. مانلی دستگیر شد و به فرار الکس به مالزی اعتراف کرد. او نهایتا، در اردیبهشت‌ماه ۹۹، با همکاری اینترپل در مالزی دستگیر و به کشور منتقل شد. او گفت که با فروش هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰تا۴۰۰میلیون تومان درآمد داشته است. ۱۰نفر از اعضای باند الکس، در مجموع به تحمل ۱۰۰حبس محکوم شدند.

 

 

 

حجم ویدیو: 20.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20 دانلود ویدیو
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!