سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۲۷۷۳
هشدار! دیدن این فیلم ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد
در مقابل ایستگاه مرکزی میلان، یک جوان ۱۷ ساله تونسی که سر و گردنش خون آلود بود، مورد اصابت لگد یک مرد سیاه‌پوست به صورتش قرار گرفت. مرد سیاه‌پوست سپس با یک بطری و سپس با دو لگد دیگر به پشت سر مرد جواد نقش‌بر‌زمین‌شده حمله می‌کند. این صحنه‌ای است که ده‌ها نفر در ساعت ۸ شب روز ۲۴ جولی آن را دیدند. تصاویر این خشونت بی‌سابقه‌ای توسط یک رهگذر به سرعت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و جنجال‌های تاره‌ای در مورد امنیت شهر میلان ایجاد کرد.
نویسنده :
سینا جهانی

افسران پلیس پس از دقایقی وارد عمل شدند. این جوان تونسی دقایقی پیش از درگیری، توسط سه مرد آفریقایی‌تبار مورد سرقت قرار گرفت. او به سمت آن‌ها رفته  و می‌خواهد تلفن همراهش را پس بدهند. مردان آفریقایی تبار که از مهاجران غیرقانونی ایتالیا هستند، در عوض به او حمله کرده و جراحاتی به او وارد می‌کنند. این ویدیو از جایی شروع می‌شود که مرد سیاه‌پوست،‌ دوباره به جوان تونسی حمله می‌کند. این جوان با کد سبز به اورژانس منتقل شد. به گفته پلیس محلی، آسیب جدی ندیده و وضعیتش جای نگرانی ندارد. مقامات ایتالیا حالا، نگران افزایش خشونت در میلان هستند.

«ریکاردو دکوراتو»، نماینده شورای امنیت لمباردی در این مورد گفت: «اتفاقات مشابه، شب‌ها به دفعات در نزدیکی ایستگاه مرکزی میلان رخ می دهد. اما این مورد در روز روشن و در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران و شهروندان رخ داد».

یک کاربر با انتشار توییتی در این باره گفته: «هرکسی که در منطقه ایستگاه مرکزی زندگی نکرده، نمی‌داند ما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. من ۳ سال آنجا زندگی کردم. بارها مورد دزدی، خفت‌گیری و آزار واقع شدم. من صحنه‌های خشونت  بی پایانی دیده‌ام.»

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!