پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۰۸۳۶
او واکسن، گوجه فرنگی و مسواک زدن را مضر می‌داند

همه چیز درباره دکتر حسین روازاده!

همه چیز درباره دکتر حسین روازاده!
حسین روازاده با دستور معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی، از اشتغال به پزشکی در سراسر کشور محروم شد. احتمالا کمتر کسی است که این حکیم خودخوانده را نشناسد. او کسی بود که با هویج و گوجه فرنگی چون آخر اسمشان فرنگی دارد، مشکل داشت!

حسین روازاده با دستور معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی، از اشتغال به پزشکی در سراسر کشور محروم شد. احتمالا کمتر کسی است که این حکیم خودخوانده را نشناسد. او کسی بود که با هویج و گوجه فرنگی چون آخر اسمشان فرنگی دارد، مشکل داشت! روازاده از مخالفان اصلی واکسن های خارجی کرونا بود و آن ها را علت مرگ های آتی می دانست. اینجا بود که دانشگاه علوم پزشکی از او خواست ادعایش را ثابت کند. البته حضور و تلاش روازاده برای اثبات به هیج جا نرسید. این در حالی بود که او پیشتر برای اثبات حرف هایش از مسئولان تریبون می خواست! در نهایت هم نه کامل اما تلویحا به خاطر ادعاهایش مجبور به عذرخواهی شد. البته انتظار می رفت همان دوران و پس از مشخص شدن بی اساسی ادعاهای این حکیم احتمالی، دانشگاه علوم پزشکی یا دست کم دادستانی به عنوان مدعی العموم از او شکایت کنند. با دو سال تاخیر و با هر توجیهی نهایتا حکم محرومیت روازاده صادر شده است‌. او متولد ۱۳۳۵ و برابر اطلاعات تارنمای سازمان نظام پزشکی، یک پزشک عمومی است! می‌گوید که دانش‌آموخته از دانشگاه تهران است و بیماران خود را با استفاده از طب سنتی و طب اسلامی درمان می‌کند. حسین روازاده مدعی است احیاگر حجامت در ایران است و هر پزشکی که در ایران حجامت انجام می‌دهد، مستقیم یا با واسطه شاگرد اوست! 

حجم ویدیو: 39.51M | مدت زمان ویدیو: 00:06:06 دانلود ویدیو
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نادخ
-
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
0
یک مشت کلاه‌بردار و متوهم و بی‌شعور عین این یارو ریختند تو جامعه و دارند از جهل و بیسوادی بیشتر مردم سو استفاده میکنند و پول به جیب می‌زنند یکیش هم تو شهر ماست و مرید دو آتیشه این یارو بود و جنساشو می‌کرد تو پاچه مردم خودم بغلش کار کردم که میگم دزدی هایی ازش دیدم که نگو و نپرس کپسول دیابت گیاهی با مهر استاندارد و شرکتی که توی همه داروخانه ها پیدا میشه دونه دونه از خشاب هاش جدا می‌کرد می‌کرد تو این پاکت پلاستیکی کوچیکا و به عنوان داروی دست ساز می‌کرد تو پاچه مردم جند باری مغازش پلمپ شد حالا هم رونق کارش خیلی کمتر از قبل شده دیگه کسی طرفدارش نیست یه نفر پاش درد میکرد براش زالو انداخت خوب نشد که هیچ بدتر هم شد از اون موقع هر وقت اسمشو میشنوه شروع میکنه به فحش خوار مادر دادن الان علم پزشکی به جایی رسیده که قلب مصنوعی اختراع کردند ولی تو ایران هنوز یه عده هستند که دنبال سردی و گرمی و علف درمانی و این مزخرفات هستند
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!