جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۸۸۱۲
توصیه مالک شریعتی نیاسر برای حل مشکل کم‌آبی

دعا کنید پول و باران ببارد!

دعا کنید پول و باران ببارد!
در رابطه با کمبود آب و نیز قطع حقابه، کشاورزان اصفهانی طی هفته‌های گذشته، در بستر خشکیده زاینده‌رود، چادر زده و تحصن کردند تا بدین وسیله، اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند. ضمن این‌که مردم اصفهان نیز در حمایت از کشاورزان به این اعتراضات مسالمت‌آمیز پیوستند. وزیر نیرو در پی این تجمع و تحصن، به کشاورزان گفت که شرمنده آنان است، اما کشاورزان در پاسخ گفتند که گوش‌شان از وعده و وعید پر است و انتظار عمل به وعده‌ها را دارند. اما برخورد برخی از مسئولان دیگر در این رابطه قابل تامل است.

 

مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون انرژی، در پاسخ به خبرنگار «فراز»، در رابطه با تجمعات کشاورزان اصفهان به دلیل کمبود آب، و نحوه برخورد با این افراد و مطالبات‌شان و این که آیا برنامه‌ای در رابطه حل مشکل آب کشاورزان دارند؛ گفت که:«من فقط توصیه می‌کنم به دعای باران و بارش پول!»

 

 

پیش از این احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد با اشاره به کم آبی در استان های کشور گفت: این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است. وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، در مقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود.

 

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!