جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۶۶

تبریک زاکانی به رئیسی

تبریک زاکانی به  رئیسی
نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب تاکید کرد: از هم‌اکنون، باید ثانیه‌ها و دقایق رئیس‌جمهور منتخب، صرف تشکیل دولتی قوی و فسادستیز شود.

به گزارش فراز،‌ علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی، ضمن تشکر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات اخیر و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود، بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیام‌های مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمان‌های انقلاب به دعوت رهبر حکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم‌کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام‌گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم‌نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحول‌خواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی، نشان‌دهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رئیسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست‌اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه‌ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت‌طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می‌خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!