جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۱۰

قیمت مرغ بیشتر از ۲۹ هزار تومان، سودجویی است

قیمت مرغ بیشتر از ۲۹ هزار تومان، سودجویی است
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی اظهار داشت: براساس مصوب قیمت گذاری در کشور، قیمت مرغ نباید بیشتر از 28 هزار و نهایت 29 هزار تومان در بازار باشد و اگر قیمت مرغ بیشتر از این در بازار است سودجویی محسوب می شود

حبیب اسدالله نژاد، نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی در خصوص قیمت گذاری مرغ در بازار به چه صورت است، بیان کرد: براساس مصوب قیمت گذاری در کشور، قیمت مرغ نباید بیشتر از 28 هزار و نهایت 29 هزار تومان در بازار باشد و اگر قیمت مرغ بیشتر از این در بازار است سودجویی محسوب می شود و دستگاه های نظارتی لازم است که در خصوص افزایش قیمت مرغ بیشتر از 29 هزار تومان در بازار ورود کرده و جلوی این سودجویی ها را بگیرند.

وی ادامه داد: اما واحدهای مرغداری در تامین نهاده‌های دامی کاملا دچار مشکل هستند و بسیاری تا به امروز نهاده‌هایی که به واحدهای مرغداری باید اختصاص می‌یافت، اختصاص داده نشده است و حتی اگر در حاضر هم این تفویض صورت بگیرد و به دست واحدهای مرغداری برسد، دوره پرورش به پایان رسیده و عملا یک دور واحدهای مرغداری با واحدهای آزاد تولید کرده‌اند. که این موضوع یک نقصان و یک ایراد بزرگ است و انتظار ما این است که این قضیه بصورت درست رفع مشکل شود.

اسدالله نژاد گفت: قرار شده است که مشکل کمبود مرغ برای ماه‌های آینده از طریق واردات تخم مرغ نطفه‌دار تامین شود که این فعالیت شروع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها به اندازه کافی باشد و نهاده از سوی دولت تامین شود تامین مرغ کشور در ماه‌های آینده به راحتی میسر خواهد شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!