پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۷۳۰۶

رئیسی: زنده نگه داشتن مسیر شهدا برای رهایی از فتنه‌ها لازم است

رئیسی: زنده نگه داشتن مسیر شهدا برای رهایی از فتنه‌ها لازم است
رئیس‌جمهور گفت: حرکت عظیم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و تجلیل از دفاع مقدس مصون‌سازی نسل جوان است و راه صیانت بخشی از نسل امروز و نسل‌های آینده آن است.

 حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: ایام سوگواری اباعبدالله الحسین را تسلیت می‌گویم ان‌شاالله خداوند متعال به ابا عبدالله‌الحسین و عاشورا شهدای ما را قرین رحمت ناصر کند و به ما توفیق گام نهادن در مسیر آنان کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در مورد وجود مقدس ابی‌عبدالله‌الحسین در زیارت اربعین آمده است که فلسفه قیام ابی‌عبدالله این بود که ملت‌ها را از جهالت و نادانی بیرون بیاورد، از گمراهی آنها را نجات دهد.

وی افزود: من می‌خواهم در این مراسم تجلیل و تکریم شهیدان و پیشکسوتان دفاع مقدس عرض کنم واجب است صیانت و روشنگری نسبت به پیام و هدف شهیدان برای این‌که هیچ وقت در عالم دچار جهل نشویم صورت بگیرد و در جهل و نادانی نمایم و اگر کسانی به هر دلیلی به دلیل فتنه فتنه‌گران و شیطنت شیاطین می‌خواهند دچار ضلالت و گمراهی در فکر و اندیشه و اخلاق شوند با نشان دادن راه نورانی شهیدان از ضلالت و گمراهی نجات پیدا کنند.

رئیس دولت گفت: نام، وصیت‌نامه و مسیر نورانی شهیدان در افکار عمومی نباید گم شود و برای رهایی یافتن از فتنه‌هایی که فتنه‌گران انجام می‌دهند، چنین امری لازم است.

وی تاکید کرد: حرکت عظیم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و تجلیل از دفاع مقدس مصون‌سازی نسل جوان است و راه صیانت بخشی از نسل امروز و نسل‌های آینده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: باید عاشورا معرفی شود، باید امتداد عاشورا مشخص شود، امتداد عاشورا امروز جلوه‌ای از  شهدایی  است که برای خدا و یک امر مقدس در این میدان ظاهر شدند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!