پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ 18 April 2024
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۶۳۱۳
نادران در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت:

اوجی در مورد فهرست اموالش به صراحت دروغ می‌گوید

اوجی در مورد فهرست اموالش به صراحت دروغ می‌گوید
یک نماینده مخالف با گزینه پیشنهادی وزارت نفت گفت: من استعلام اموال آقای اوجی را از نهادهای ذی صلاح گرفته‌ام ۹ مورد در ۲ صفحه است دوستان کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، جاهای دیگر هم همینطور است.

 الیاس نادران در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت در مخالفت با وی گفت: هفته دولت را محضر همه عزیزان و مدیران شریف دولت تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم آنچه را که انجام می‌دهند، برای رضای خدا باشد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که برای ما اهمیت پیدا کرده این است که مردم به یک جریان انقلابی پاکدستی اعتماد کردند، مردم از مجلس، دولت و شوراها که جریانات اداره کشور هستند، بر این مدار حرکت کند به همین دلیل دوستان اگر ملاحظه فرموده باشند، بنده در مخالفت‌ها و موافقت‌ها بیش از آنکه به کارآمدی افراد نگاه کنم که دقیقاً در کمیته‌های تخصصی بررسی شده است به سلامت افراد و به پاکدستی افراد حساسیت نشان دادم.

وی افزود: در مجالس گذشته، دوستان ما پرسیدند حیف بدتر است یا میل؛ به عزیزان گفتم تا میل نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد امروز در کشور نفوذ از پنجره‌ی فساد وارد شده است، اگر امروز برخی از ریشه‌های ما را می‌زنند، به دلیل فساد در نقطه‌هایی است که باید بررسی شود.

نادران ادامه داد: من محضر بزرگ‌مان جناب آقای خطیب دو جلسه که داشتم، عرض کردم آنچه که دوستان ما در مورد ۸۸ و قم می‌گویند به کنار آنچه که در مورد فساد در وزارت شکل گرفته است را  بررسی کرد ما هیچ تعارفی با هم نداریم باید پاک‌ترین افراد در راس امور باشند.

وی با اشاره به جلسات خود با گزینه پیشنهادی وزارت نفت بیان کرد:  متاسفانه فرصت نیست جزئیات را ذکر کنم اما با جناب آقای اوجی جلسه گذاشتم و به ایشان عرض کردم قصد من راستی‌آزمایی است، اقرار به چیزی نیست، چند نکته را به ایشان گفتم برای اینکه بدانند من چه می‌دانم متاسفانه ایشان نگرفتند. گفتم لیست اموال در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است دیده‌اید؟ گفت نه کدام‌ها را می‌گویید؟  گفتم ۲۹۰ نماینده دیده‌اند، شما چه طور ندیدی؟ گفتم  شما چه دارید؟ گفت شما چه می‌دانی؟ گفتم من می‌پرسم شما باید جواب دهید. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: آقای اوجی گفت من ۳ آپارتمان دارم که یکی از آن‌ها در میدان هروی است، یکی ارثی است که به خانمم رسیده است و دیگری ارثی است که به خودم رسیده است، گفتم من استعلام اموال شما را از نهادهای ذی صلاح گرفته‌ام ۹ مورد در ۲ صفحه است دوستان کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، جاهای دیگر هم همینطور است.

وی بیان کرد: من راجع به ایشان از مراجع  به قضایی پرسیدم حال ان‌شاءالله اگر فرصتی پیش آمد، می‌گویم چرا که رئیس مجلس گفتند بعداً بگویم. در جای دیگر آقای اوجی می‌گوید با آقای رستم قاسمی و یک فرد دیگر کاری انجام دادند اما فردی که از آقای قاسمی شاکی بود، علیه من کاری کرد من گفتم چرا این فرد علیه خود اقای قاسمی داستان‌پردازی نکرد، چرا علیه شما این کار را کرد؟ با تو چه پدر کشتگی دارد؟

نادران ادامه داد: دوستان ما استناد می‌کنند به گزارش اطلاعات و نهادهای امنیتی، به  آقای مخبر هم گفتم دکل‌های نفتی و کشتی‌ها را خوردند و روزی که از فرودگاه حضرت امام رفتند، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نبودند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

نقش اصلی روسیه در راه‌اندازی کانال زنگزور؛ ایران دور می‌خورد؟

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!