پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۱۹۰

حکم زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود

حکم زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود
چمران گفت: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییرات در بدنه دولت و تغییرات وزرا پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید انجام شود. رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته هیچ مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران نیست و یک فرآیند اداری است و ان‌شاءالله با حضور وزیر جدید این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود.

مهدی چمران در رابطه با رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور برای تسریع در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران اظهار کرد: این جلسات طبق روال مرتباً انجام می‌شود و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییرات در بدنه دولت و تغییرات وزرا پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته هیچ مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران نیست و یک فرآیند اداری است و ان‌شاءالله با حضور وزیر جدید این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با رئیسی رئیس جمهور برای تسریع فرآیند صدور حکم زاکانی انجام شده است یا خیر، گفت: نیازی به رایزنی نبوده چرا که صدور حکم باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!