جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۶۱۸۱
روح الامینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آقای عبدالملکی شاید به عنوان یک داور موفق مسابقه میدان خوب درخشیدند

آقای عبدالملکی شاید به عنوان یک داور موفق مسابقه میدان خوب درخشیدند
نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای عبدالملکی شاید به عنوان یک داور موفق مسابقه میدان خوب درخشیدند اما اشراف و استعداد کافی برای این وزارتخانه را ندارند.

عبدالحسین روح الامینی در مخالفت با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شاید آشنایی من با آقای عبدالملکی عزیز به سال ۹۴ و هیئت گزینش لیست اصولگرایان در تهران بازمی‌گردد، آنجا مبارزه کردیم چندین جوان از جمله ایشان در لیست قرار بگیرند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  همانطور که جناب رئیس‌جمهور می‌دانند مخالفت و انتقاد از سر دلسوزی و دغدغه است. 

وی خاطرنشان کرد: سرداران راهبردی که در این کابینه هستند، مانند دکتر وحیدی، آقایان ضرغامی، رستم قاسمی، آشتیانی و  برخی از جوانان گام دوم مانند خود آقای عبدالملکی حصار دارند. 

روح الامینی ادامه داد: در جلسه روز گذشته هم گفتم ایشان اشرافی روی این حوزه چندمنظوره ندارد و آنجا جای سیاستگذاری زیاد است، جای سیاست بافی و نظریه‌پردازی و تئوری‌سازی نیست. آقای عبدالملکی شاید به عنوان یک داور موفق مسابقه میدان خوب درخشیدند اما اشراف و استعداد کافی برای این وزارتخانه را ندارند.

وی گفت: گفته می‌شود بعضی‌ها شب قبل از ارائه کابینه یک جای دیگری بودند اما صبح برای یک وزارتخانه دیگری معرفی شدند من به نظرم تفاوت ابعاد کار با محیط کار مانند کمیته امداد و حوزه چند ساحتی بسیار متفاوت است.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان امام جمعه مشهد درخصوص رأی اعتماد به وزرا عنوان کرد: رونوشت می‌دهیم خدمت آقای علم‌الهدی که بله این گردن مجلس است، چراکه رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌دهند و مجلس انتخاب می‌کند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی ما شما را خیلی دوست داریم اما اخطار قانون اساسی این است وزیر یا رئیس‌جمهور در مقابل نمایندگان مردم و پاسخگو هستند، جای شما نباید معاون اول بنشیند و پاسخ دهد، آقای عبدالملکی پختگی لازم را ندارد و در پاسخ به سوالات ساده بدنه مانند حوزه دارو که ۶۰ درصد بر عهده تامین اجتماعی است، جواب نداشت

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!