جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۶۱۳۴

در حق برخی وزرای پیشنهادی اجحاف شد

در حق برخی وزرای پیشنهادی اجحاف شد
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون نمی‌تواند بگوید برنامه وزیر خوب است یا بد است فقط باید بگوید برنامه وزیر با اسناد بالادستی انطباق دارد یا خیر و در حق برخی وزرای پیشنهادی اجحاف شد چرا که کمیسیون نمی‌تواند بگوید این وزیر خوب است یا بد است.

احمد امیرآبادی فراهانی در تذکری شفاهی گفت: من دیروز می‌خواستم تذکر دهم اما در ثبت نفر ۲۱ بودم. تذکر من انتهای ماده ۲۰۲ است که می‌گوید کمیسیون‌های مرتبط موظف هستند پس از بررسی سوابق، آن‌ها را با اسناد بالادستی تطبیق دهند.  بعضا در صحن برخی مطالبی مطرح می‌شد اما آیین نامه در سال ۹۸ عوض شد که صلاحیت شخصی وزرا هم بررسی شود یا بحث انطباق مدارک که داشتیم مدارکی اشکال دارد یا سوابقی که افراد می‌گفتند ما داریم.

وی ادامه داد: کمیسیون نمی‌تواند بگوید برنامه وزیر خوب است یا بد است فقط باید بگوید برنامه وزیر با اسناد بالادستی انطباق دارد یا خیر و در حق برخی وزرای پیشنهادی اجحاف شد چرا که کمیسیون نمی‌تواند بگوید این وزیر خوب است یا بد است. برخی کمیسیون‌ها گفتند ما رای گرفتیم و من نوشتم مطلوب است اما کمیسیون ها چنین اختیاری ندارند و صحن باید برای وزرا تصمیم بگیرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!