پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۰۶۷

فاضلی: در کابینه رئیسی هیچ فردی از استان سیستان و بلوچستان نیست

فاضلی: در کابینه رئیسی هیچ فردی از استان سیستان و بلوچستان نیست
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که مشکل اول جامعه ما کرونا است که باید کل کابینه دولت برای حل این مشکل وارد میدان شود.

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که مشکل اول جامعه ما کرونا است که باید کل کابینه دولت برای حل این مشکل وارد میدان شود.

ملک فاضلی به عنوان مخالف برنامه پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کابینه آقای رئیسی هیچ فردی از استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد؛ حال این‌که این استان ۱۱ درصد جمعیت کشور را داراست. انتظار ما این است که از افراد توانمند در کابینه استفاده شود علاوه بر آن جامعه اهل سنت نیز همواره ولایتمدار بوده و می‌خواهیم که در سطوح پایین‌تر براساس شایسته سالاری از آنها در دولت استفاده شود.

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جامعه اظهار کرد: در حال حاضر اولین مشکل جامعه بیماری کروناست که رفع آن محدود به وزارت بهداشت نیست و باید کل کابینه در خدمت آن باشند. همان طور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند باید واکسیناسیون شرط اول قرار گیرد و برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

فاضلی با اشاره به مشکل گرانی کالاها و افزایش قیمت ارز تصریح کرد: انتظار می‌رود که کل کابینه برای حل مشکلات کشور به خصوص مشکلات معیشتی وارد میدان شود نه این که روز به روز شاهد کاهش ارزش پول ملی کشور بوده و دلار به قیمت ۳۰ هزار تومان نزدیک شود.

وی با اشاره به مشکلات استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از مشکلات استان ما کمبود آب است که با این وضعیت شاهد مهاجرت مردم سیستان و بلوچستان خواهیم بود به راحتی می‌توان آب را برای مردم فراهم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حل مشکلات کشور و عزم ملی و دعوت از کل جامعه نیاز دارد ما با تمام وجود و تا پای جان در خدمت رئیس جمهور هستیم اما باید از نگاه دوگانه پرهیز کرد و عزم ملی وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر لزوم حل مشکل اشتغال و وضعیت معلمان خرید خدمتی گفت: کشور ما با ۱۵ کشور همسایه است و لازم است از این ظرفیت استفاده کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!