پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۵۹۳۰

بانک پاسارگاد با ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در هر زمان آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز را دارد

بانک پاسارگاد با ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک در هر زمان آمادگی خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز را دارد
بانک پاسارگاد با توجه به تعطیلات کرونایی اعلام کرد: سامانۀ بانکداری مجازی، همراه‌بانک، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویس‌دهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پول‌گذاری شده‌اند.

به گزارش فراز، بانک پاسارگاد در اطلاعیه خود آورده است؛ با عنایت به مصوبۀ ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص اعمال محدودیت‌های ترددی و تعطیلی کامل بانک‌ها، ادارات و بسیاری از مشاغل طی روزهای دوشنبه 25، سه‌شنبه 26 و شنبه 30 اَمرداد 1400 ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیۀ هم‌میهنان عزیز و دعوت از ایشان برای ماندن در منازل خود و به حداقل رساندن ترددهای غیرضروری شهری، به اطلاع مشتریان گرامی بانک پاسارگاد می‌رساند که کلیۀ سامانه‌های الکترونیک این بانک از جمله: سامانۀ بانکداری مجازی، همراه‌بانک (موبایل‌بانک)، #720*، سامانه کیف پول همراه بانک پاسارگاد (پی‌پاد) و شبکۀ مالی اجتماعی هوشمند ویپاد طی این روزها آمادۀ خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز بوده و خودپردازهای این بانک نیز ضمن آمادگی سرویس‌دهی کامل در طول این مدت، با حداکثر ظرفیت پول‌گذاری شده‌اند.

مشتریان گرامی بانک می‌توانند برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های همراه‌بانک پاسارگاد و آموزش کامل خدمات آن به صفحۀ مخصوص این سامانه در وب‌سایت بانک به نشانی : www.bpi.ir/elearning/topic/mobile-bank مراجعه نمایند تا با بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های این سامانه، نیازهای بانکی خود را در طول این مدت مرتفع سازند.

لازم به توضیح است طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیۀ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سامانۀ «چکاوک» (نقل و انتقال چک) و سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «ساتنا» طی این ایام غیرفعال هستند و بانک‌ها از ارائۀ خدمات حضوری به‌صورت شعبه‌های کشیک نیز منع شده‌اند. عملکرد سامانۀ حواله‌های بین‌بانکی «پایا» در روزهای مورداشاره مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخۀ واحد (در ساعت ۱۲:۴۵) خواهد بود. همچنین تمدید ضمانت‌نامه‌های ریالی با تاریخ سررسید در روزهای تعطیل پیش رو، در روز ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰ از طریق سامانۀ «سپام» ریالی، امکان‌پذیر است.

شایان ذکر است که مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شمارۀ 82890 و بخش ارتباط با مشتریان وب‌سایت بانک به نشانی www.bpi.ir/crm طی این ایام آمادۀ پاسخگویی به سؤالات بانکی مشتریان ارجمند خواهند بود.

 
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!