پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۵۹۱۶

ارائه برنامه‌های وزرای بهداشت و ارتباطات به کمیسیون اقتصادی

ارائه برنامه‌های وزرای بهداشت و ارتباطات به کمیسیون اقتصادی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه برنامه‌های وزیران پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

غلامرضا مرحبا اظهار کرد: امروز در نوبت صبح میزبان وزیران پیشنهادی برای وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ارتباطات و فناوری اطلاعات بودیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس افزود: بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت در خصوص برنامه‌هایش در وزارت بهداشت از اقتصاد سلامت گفت و درباره توزیع عادلانه تجهیزات و امکانات پزشکی و پزشکان متخصص در نقاط مختلف کشور از جمله تقویت امکانات پزشکی در نقاط محروم و دوردست صحبت کرد.

مرحبا تصریح کرد: البته از جمله مهمترین مواردی که به آنها اشاره و در موردشان بحث شد، بحث کرونا بود و انتقاداتی که در این زمینه وجود دارد. متأسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان خود را از دست می‌دهیم و تعداد بیشتری از هموطنان ما با درد و رنج این بیماری دست به گریبان هستند و همچنین موضوع واکسیناسیون عمومی کشور بحث‌های ما و آقای عین‌اللهی بود و در موردش صحبت شد.

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم در آغاز دولت جدید با روش‌های بهتری نسبت به این مسئله عمل و به مردم کمک کنیم تا زحمت کمتری را متحمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از پزشکان متخصص، بحث آموزش پزشکی و عدالت آموزشی هم از جمله مسائل دیگر در صحبت‌های نمایندگان و عین‌اللهی بود و در مورد مسئله بهداشت به آنها اشاره شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی بیان کرد: عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات هم برنامه‌ها، سوابق و علمی و تخصصی خودش را ارائه کرد و نمایندگان هم درخصوص گسترش تکنولوژی‌های ارتباطی در نقاط مختلف کشور، استفاده از اینترنت با کیفیت و پهنای باند بهتر، بحث مدیریت فضای مجازی و بحث موتور جستجو و شبکه ارتباطات ملی و مسائلی مانند این، بحث و گفت وگو را انجام دادند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!