پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۱۱

کارگران نمی‌توانند از پسِ هزینه‌های درمان کرونا بربیایند

کارگران نمی‌توانند از پسِ هزینه‌های درمان کرونا بربیایند
دبیر خانه کارگر ساوه گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی امروز کارگران از پس هزینه‌های زندگی خود برنمی‌آیند چه برسد به هزینه‌های سنگین درمان کرونا.

داود میرزایی (دبیر خانه کارگر ساوه) با اشاره به وضعت بحرانی کرونا در جامعه گفت: یکی از مهم‌ترین شکایتهای کارگران که در تماس با ما آن را مطرح می‌کنند، عدم توجه به واکسیناسیون آن‌ها است. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از کارگران مجبور به حضور در کارخانه‌ها برای کار هستند و دورکاری معمولا شامل حال آن‌ها نمی‌شود، از دولت می‌خواهیم در این خصوص هرچه زودتر تصمیمی جدی بگیرد. 

دبیر خانه کارگر ساوه با بیان اینکه بسیاری از کارگران درگیر کرونا شده‌اند، گفت: متاسفانه با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت بسیاری از کالاهای اساسی امروز کارگران از پس هزینه‌های زندگی خود برنمی‌آیند چه برسد به هزینه‌های سنگین درمان کرونا. 

وی تصریح کرد: بسیاری از بیمارستان‌های دولتی پُر شده و کارگران در این وضعیت اگر درگیر بیماری شوند باید هزینه‌ی بسیاری پرداخت کنند که این از توان آن‌ها خارج است. با توجه به اینکه در پیک کرونا هستیم و کار کارگران تعطیل‌بردار نیست باید هرچه سریع‌تر امکان واکسیناسیون آن‌ها فراهم شود تا بیش از این آسیب نبینند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!