پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۵۸۷۵

طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی تا ۳۰ مرداد لغو شدند

طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی تا ۳۰ مرداد لغو شدند
براساس مصوبه شورای حمل ونقل وترافیک شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی‌شود و تمامی مراکز معاینه فنی در این روزها تعطیل خواهد بود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک که با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار گردید، مقرر شد: اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ ۲۵مرداد ماه لغایت ۳۰مرداد ماه لغو گردد و همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک‌ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه وعدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران دراین روزها، مقرر گردید:

۳ روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه شامل روز های: دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۶.۲۵و۳۰مردادماه نیز، محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود. و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.

هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به لغو طرح ترافیک تا آنجائی که می‌توانند در شرایط بحرانی کرونا از تردد‌های غیر ضروری پرهیز نمایند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!