جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۰۲۳

دستور "رییس سازمان بازرسی کل کشور" برای افزایش ایمنی اتوبوس‌ها

دستور
رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سربازان وطن گفت: به همکارانم گفتم که این موضوع را پیگیری کنند هم‌چنین دستور دادم که ایمنی اتوبوس‌ها بررسی شود.

به گزارش فراز، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه و به ویژه شهدای هفتم تیر افزود: انتخابات با شکوه و خلق حماسه دیگر علی رغم تبلیغات سو بیگانگان برگزار شد و این انتخابات باشکوه را خدمت مقام معظم رهبری و مردم تبریک می گویم؛ مردم بار دیگر ثابت کردند پای نظام و همراه مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: این روزها چند حادثه همه را غمگین کرده است؛ حادثه جانباختگان دو تن از خبرنگاران و جانباختگان سربازان وطن در حادثه جاده‌ای را تسلیت می گویم و برای مصدومان آرزوی شفای عامل دارم.

درویشیان اظهارداشت: به همکارانمان گفتیم علت حوادث و وضعیت ایمنی اتوبوس ها را بررسی کنند البته پرونده هایی در دادگستری استان ها تشکیل شده است.

 ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه دوم تیر برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد. این حادثه بعدازظهر در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

 ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

همچنین بر حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان استان سیستان و بلوچستان در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد که ساعت ۶ صبح روز سوم تیرماه رخ داد، هفت سرنشین فوت کرده و ۲۶ نفر مصدوم شدند که پنج نفر از فوت شدگان، سربازمعلم بودند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!