پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۳۹۱۰
رئیس خانه صنعت و معدن گفت:

احیای واحدهای تولیدی با رسیدگی های قوه قضاییه

رئیس خانه صنعت و معدن گفت: خیلی از واحدهای صنعتی ما دستخوش اتفاقاتی شدند که حقشان نبود و با رسیدگی قوه‌ قضائیه خیلی از واحدهای تولیدی دوباره وارد چرخه تولید و اقتصاد شدند.

رئیس خانه صنعت و معدن گفت: امیدواریم آقای رئیسی در انتخاب وزرای کار و تولید از تشکل‌های صنعت و معدن استفاده کند و مطمئن باشد ما به جز خیر صنعت و تولید چیزی را نمی‌خواهیم.

به گزارش فراز، عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت و معدن در مراسم افتتاح «سازمان داوری تعاون»، «مرکز داوری و میانجی‌گری صنعت و معدن» و «مرکز داوری هدایت» با تبریک ولادت امام رضا (ع) بیان کرد: برحسب وظیفه و به عنوان نماینده جامعه صنعت، معدن باید عرض کنم کار بسیار بزرگی در یکی دو سال گذشته در ارتباط با واحدهای صنعتی و تولیدی توسط قوه‌قضائیه انجام شد که از همه تشکر می‌کنم. خیلی از واحدهای صنعتی ما دستخوش اتفاقاتی شدند که حقشان نبود و با رسیدگی قوه‌ قضائیه خیلی از واحدهای تولیدی دوباره وارد چرخه تولید و اقتصاد شدند.

سهل‌آبادی با تبریک انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: باز ملت ایران نشان دادند که نظام را دوست دارند و حاضر نیستند که دشمن بتواند به جهت عدم حضور مردم استفاده‌اش را ببرد و امیدواریم آقای رئیسی در انتخاب وزرای کار و تولید از تشکل‌های صنعت و معدن استفاده کند و مطمئن باشد ما به جز خیر صنعت و تولید چیزی را نمی‌خواهیم.

وی بیان کرد: بیش از ۷۰۰ شهرک صنعتی در کشور فعالیت می‌کند. سال گذشته به دلیل مسئله کرونا دیدیم چه مسائلی برای تولید به وجود آمد و صنعتگران ما مشکلات بسیاری را رفع کردند و تولیدکنندگان در اندک زمانی پا به صحنه گذاشتند و مشکلات بسیاری را حتی از نظر مالی رفع کردند و جامعه صنعتی باز خوب درخشید و به ملت ثابت کرد در خدمت مردم است.

رئیس خانه صنعت و معدن یادآور شد: در بحث داوری با توجه به وسعتی که در این قسمت وجود دارد باید این اتفاق صورت می‌گرفت و به همه باید عرض کنم خیلی از ورودی‌های دادگستری‌ها کم خواهد شد اگر همه کسانی که در این امر حضور پیدا می‌کنند با عشق حاضر شوند و واقعا علاقمند باشند.

وی در پایان خاط نشان کرد: تشریفات ما را فرا گرفته و گاهی اصل‌ها را فراموش می‌کنیم و امیدوارم با حضور آقای رئیسی در راس قوه مجریه این مشکل برطرف شود.

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!