جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۳۱

روحانی: رفع ظلم‌ها و جبران آن‌ها شدنی است

روحانی: رفع ظلم‌ها و جبران آن‌ها شدنی است
رییس جمهور: در این انتخابات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ها ظلمی صورت گرفته باشد، در جریان تبلیغات انتخاباتی که در این مدت ما شاهد آن بودیم، حتماً ظلم‌های فراوانی رخ داده است، همه ما باید خودمان را موظف بدانیم به رفع ظلم‌ها و جبران آن‌ها، و این کار شدنی است.

به گزارش فراز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: البته در این انتخابات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ممکن است در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ها ظلمی صورت گرفته باشد، در جریان تبلیغات انتخاباتی که در این مدت ما شاهد آن بودیم، حتماً ظلم‌های فراوانی رخ داده است همه ما باید خودمان را موظف بدانیم به رفع ظلم‌ها و جبران آن‌ها و این کار شدنی است.

 وی اظهار کرد: به نظر من مردم بزرگ ایران در طول این ۸ سال بار مسئولیت سنگینی بر دوش داشتند و در مراحل مختلف این مسئولیت را به خوبی انجام دادند. لازم و واجب هست که فداکاری و موفقیت مردم را به خوبی برای مردم تشریح کنیم.

رییس جمهوری گفت: برجام اولین موضوع سند در آغاز این ۸ سال بود و باید ترسیم کنیم که اگر با رهبری رهبر معظم انقلاب و ارشادات ایشان و حضور و حمایت مردم و تدبیر دولت نبود و برجام تحقق پیدا نمی‌کرد همان وضع و همان سیر ادامه پیدا می‌کرد، شما در نظر بگیرید که در سال ۹۳ و ۹۴ ما چه وضعی داشتیم.

 وی افزود: در این صورت صادرات نفت به کلی قطع می‌شد چون هر ۶ ماه بخشی از صادرات نفت قطع می‌شد، روابط بانکی ما که با دنیا قطع بود و مردم با شرایط بسیار سختی مواجه می‌شدند. حتماً مسئولین امر این را باید در یک سند ترسیم کنند که اگر برجام نبود در سال‌های بعد چه می شد. این سند کار بزرگ ملت ما هست.

روحانی ادامه داد: سند دومی که باید ترسیم شود این است که اگر برجام در سال ۹۷ توسط فردی که دارای بیماری روانی بود و متاسفانه در آمریکا مسئولیت کاخ سفید را به دست گرفته بود، اگر این بیمار روانی نمی‌آمد و آدم سالمی رییس‌جمهور می‌شد و روند سال ۹۴ و ۹۵ اگر ادامه پیدا می‌کرد، ترسیم این وضعیت از لحاظ اقتصادی کار سختی نیست.

رییس جمهوری ادامه داد: شرایطی که اواخر سال ۹۴، ۹۵ و ۹۶ این شرایط را در نظر بگیریم و با همان شرایط ترسیم کنیم که وضعیت رشد اقتصادی و تورم چه می‌شد نقدینگی به کجا می رفت و اشتغال چه می‌شد این خیلی ساده است و این سند دومی است که باید در اختیار مردم قرار بگیرد.

 وی گفت: در ایام تبلیغات انتخابات، کسی از جنایت آمریکا حرف نزد و یک نفر اسمی از ترامپ نبرد مثل اینکه ما وسط جنگ تحمیلی بودیم و می‌خواستیم انتخاباتی برگزار کنیم کسی می‌خواست علیه امنیت ایران صحبت کند، اسم جنگ و صدام را نمی برد.

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!