سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ 23 April 2024
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۳۴۸

افتتاح مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا در لویزان

افتتاح مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا در لویزان
مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا با ظرفیت صد تختخواب و مجهز به تجهیزات درمانی در حوزه کرونا به همت هوانیروز ارتش در منطقه لویزان افتتاح شد

به گزارش فراز، مرکز پایش سلامت و واکسیناسیون کرونا با حضور دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با ظرفیت صد تختخواب و مجهز به تجهیزات درمانی در حوزه کرونا به همت هوانیروز ارتش در منطقه لویزان افتتاح شد.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش این نیرو ساخت ۵ بیمارستان صحرایی را جهت واکسیناسیون در نظر گرفته و در صورت لزوم قادر به ساخت ۱۵ بیمارستان صحرایی در این حوزه است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا با اشاره به نقش نیروی زمینی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغازین روزهای شیوع کرونا با قدرت وارد عرصه شد و با غربالگری، ضدعفونی معابر، ایجاد نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را به ظهور رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: ارتش پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سرعت قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل داد و ۲۸ بیمارستان را در خدمت بهداشت و درمان کشور گذاشت ضمن اینکه ارتش بیمارستان هاجر را به این موضوع اختصاص داده و ۱۲ هزار کادر پزشکی را در این رابطه به خدمت گرفت.

به گفته امیر حیدری،‌نیروی زمینی در ۱۲ استان نقاهتگاه ایجاد کرده و ۸ شهید مدافع سلامت را نیز در طول خدمت رسانی تقدیم نظام سلامت کشور کرد.

وی تصریح کرد: الحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته امروز مرکز واکسیناسیون با دست با کفایت دریادار سیاری افتتاح شد و امیدواریم این مرکز  اولین مرکزی باشد که واکسن ایرانی در آن تزریق می شود.

 تمام ظرفیت‌های خود را برای برگزاری انتخابات پای کار خواهیم آورد

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از آمادگی نیروی زمینی برای برگزاری باشکوه انتخابات خبر داد و گفت: نیروی زمینی جهت برگزاری انتخاباتی گسترده و پرشور تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار خواهد آورد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز همچون گذشته لبیک گوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود گفت: یگان‌های بالگردی ما آمادگی کامل برای حمایت و پشتیبانی از برگزاری انتخابات را دارند. همچنین دیگر نیروهای ما در مرزها و پادگان‌ها امنیت را در کشور برقرار می کنند.

در این مراسم امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی و دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت حضور داشتند.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!