پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۳۲۲۵

فرمانده کل ارتش: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است

فرمانده کل ارتش: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

به گزارش فراز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ که بصورت ارتباط صوتی و تصویری با یگان‌های ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در انتخابات، نشان دهنده سطح آگاهی و بصیرت مردم است و با میزان احساس مسئولیت ملت نسبت به سرنوشت خودشان رابطه مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می‌شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد، تصریح کرد: از مدت‌ها پیش دشمنان با توطئه‌های رسانه‌ای تلاش کردند مردم را نسبت به آینده ناامید کنند و القا کنند که حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات هیچ تأثیری در سرنوشت‌شان ندارد.

 فرمانده کل ارتش یادآورشد: مطمئناً مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد و ثابت خواهند کرد که حافظ آرمان شهدایی که خونشان را هدیه کردند، جانبازانی که سلامتی خود را نثار آن کردند و ایثارگران هستند.

سرلشکر موسوی انتخابات پرشور را موجب امنیت، اقتدار، اعتلا و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه انتخابات، فرصتی برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور و حل مشکلات مردم است افزود: مشکلات فقط با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه حل خواهد شد.

وی افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کاهش تهدیدهای خارجی، اثر مثبت در کاهش و رفع تحریم‌ها و افزایش اراده برای مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی را از جمله پیامدهای انتخابات در بُعد خارجی دانست.

سرلشکر موسوی به تشریح انتظارات از فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش در انتخابات پرداخت و گفت: فرماندهان بستر لازم را برای حضور همگانی، پرشور، آگاهانه و هوشمندانه‌ی تمامی واجدین شرایط خانواده بزرگ ارتش در انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه لازم است، فرماندهان با برجسته سازی دستاوردهای خرد و کلان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی امیدآفرینی کنند، خاطرنشان کرد: همه ما بایستی با شناخت شرایط و اوضاع داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیازها و مسائل اساسی کشور، معیارها و شاخص‌های فرد اصلح و دولت در تراز انقلاب را دقیق و عمیق بشناسیم و بشناسانیم.

سرلشکر موسوی گفت: قطعاً حضور کارکنان و خانواده بزرگ ارتش در انتخابات، کمافی‌السابق کاملاً فعال و آگاهانه بوده و فرد مورد نظر خود را با شناخت و آگاهی انتخاب می‌کنند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: همه ما باید در نگاه به انتخابات از هرگونه گرایش و رفتار احساسی خودداری و مصالح نظام و منافع ملی و افزایش کارآمدی را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: مطمئناً تمامی کارکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها با هوشمندی و بصیرت در عرصه انتخابات حاضر شده و با سواد رسانه‌ای، ترفندها و اقدامات دشمنان و معاندان را خنثی و بی‌اثر می‌کنند.

برچسب ها:
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!