پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ 28 March 2024
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۵۶
در دستور کار مجلس؛

بررسی یک فوریتی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی

بررسی یک فوریتی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی
بررسی یک فوریتی لایحه تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱) و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش فراز، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی لایحه تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱)و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی موافقت کردند و در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی لایحه تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱)و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی موافقت کردند.

جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در تشریح این لایحه گفت: نظر به اینکه مهلت ده‌ساله مندرج در تبصره های (۱) و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی -مصوب ۱۳۸۹- برای استفاده از درجه‌داران کادر و افسران وظیفه جهت تشخیص تخلف و صدور قبض جریمه رو به اتمام است و در این مدت، امکان تأمین نیروی مورد نیاز پلیس راهور ناجا فراهم نشده است و با توجه به تأثیر مستقیم کمبود نیروی اخطاریه‌نویس در پیشگیری از تخلفات رانندگی و به تبع آن، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آنها و به منظور رفع مشکل یادشده، لایحه مذکور برای بررسی موارد قانونی تقدیم نمایندگان شد.

 
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!