پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ 25 April 2024
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۲۲

آسمانی آفتابی در اغلب شهرها

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز تا چهارشنبه ۱۹ خرداد در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار حاکم است.

امروز تا روز چهارشنبه در برخی مناطق مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده داریم و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی و خراسان شمالی و وزش باد شدید موقت، رعد و برق با احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در ۵ روز آینده به سبب وزش بادهای گرم و مرطوب جنوبی بارش پراکنده و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اظهار کرد: امروز بعد ازظهر در نوار غربی و نوار شرقی کشور وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

وی گفت: روز یکشنبه ۱۶ خرداد در غرب شمال غرب و جنوب غرب کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود، این شرایط جوی روز دوشنبه در استان‌های تهران، قم و سمنان حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

ضیائیان بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته خلیج فارس به ویژه شمال خلیج فارس مواج است، همچنین مرکز خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۷ و ۲۶ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

هزینه عملیات نظامی ایران علیه اسراییل چقدر شد؟

مهریه؛ ابزار سودجویی برخی زنان یا زورگویی برخی مردان؟!

یک بزم کوچک در اسپیناس پالاس...

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

پیشنهاد سردبیر

پرسش افکار عمومی به بهانه چالش با کریمی قدوسی

درآمد رائفی پور از کجاست؟!

بررسی تامین حقابه هیرمند در گفتگوی فراز با مسعود امیرزاده

طالبان این بار آب را به شوره‌زار نمی‌فرستد؟!

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!