جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴
کد خبر: ۴۹۰۷۶

کدام مردم بیش‌تر از بقیه بدمستی می‌کنند؟

کدام مردم بیش‌تر از بقیه بدمستی می‌کنند؟
بیش‌تر مردم فکر می‌کنند مصرف الکل در روسیه بیش از سایر کشورهاست. اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید این گزارش را بخوانید تا شگفت‌زده شوید.

استرالیایی ها در سال ۲۰۲۰ بیش از هر کشور دیگری مست بودند و به عنوان پر مصرف‌کنند‌ه‌ترین مشروبات الکلی در جهان انتخاب شده‌اند. استرالیایی‌ها به طور متوسط ​​- مطابق با میانگین جهانی دو شب در هفته- الکل مصرف می‌کردند اما تقریباً هر دو هفته یک بار به شدت مست می‌شدند.

 

طبق یک نظرسنجی بین‌المللی استرالیایی‌ها به طور متوسط ​​۲۷ بار در سال مشروبات الکلی مصرف می‌کنند که تقریباً دو برابر میانگین جهانی یعنی ۱۵ بار است.

 

استرالیایی‌ها هم از نظر تعداد دفعاتی که مست کرده‌اند و هم در جستجوی درمان های پزشکی اورژانسی برای الکل، رتبه اول را در جهان دارند. هر دوی این شاخص‌ها نشان می‌دهد که مردم استرالیا در سطوح نسبتاً خطرناکی الکل مصرف می کنند. این آمار نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از افراد وجود دارند که در سطوح پرخطرتری برای مقابله با استرس و اضطراب الکل می‌نوشند.

 

دانمارکی‌ها و فنلاندی‌ها پس از استرالیایی‌ها، با ۲۳/۸ بار در سال، بیشترین زمان را صرف نوشیدن الکل می‌کردند.  در این رتبه بندی آمریکایی‌ها در جایگاه چهارم قرار گرفتند. آن‌ها در سال ۲۰۲۰به طور متوسط ۲۳ بار مست شدند و پس از آن انگلیسی ها با ۲۲/۵ بار قراردارند.

 

 

 

۱۰ کشور اول در این رتبه بندی عبارتند از:

 ۱) استرالیا

۲) دانمارک

۳) فنلاند

 ۴) ایالات متحده

۵) انگلستان

 ۶) کانادا

 ۷) ایرلند

۸) فرانسه

۹) سوئد

 ۱۰) هلند

 

پی‌نوشت: نکته جالب توجه، نبود نام روسیه در میان ۱۰ کشور دارای بیش‌ترین تعداد دفعات مستی در جهان است. این یعنی یا تحقیقی که این گزارش بر اساس آن نوشته شده ناقص است یا روس‌ها علی‌رقم مصرف الکل، کم‌تر از بقیه دچار تبعات سو آن می‌شوند و به اصطلاح بدمستی می کنند!

 

 

منبع خبر : گاردین
منبع: گاردین
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!