جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۴۳۶۲

معاون سازمان بسیج: جمعیتی که کف میدان آمده‌اند، اغتشاشگر نیستند

معاون سازمان بسیج: جمعیتی که کف میدان آمده‌اند، اغتشاشگر نیستند
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعیتی که امروز در کف میدان آمده‌اند، اغتشاش گر نیستند و تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان زده شده و وارد میدان شده اند، گفت: دلیل این حضور افراد کم سن نیز کوتاهی ما در جهاد تبیین بوده است و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی که رهبری گفتند را بیشتر درک کردیم، زیرا مدارس و دانشگاه رها شدند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین معروفی شامگاه ۱۳ مهرماه در دیدار با خانواده سردار شهید سیدرضا هاشمی نژاد اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام، کسانی که بانیان دین بوده اند، در مقابل دین ایستادند و عاقبت بخیر نشدند، اما سردار ما به این عاقبت بخیری رسید و لحظه‌ای تردید نکرد.

به نوشته ایسنا، وی با بیان اینکه «ما ایرانی باشیم عفت داریم، مسلمان هم باشیم عفت داریم»، ادامه داد: زن قبل از اسلام در کشور ما نیز عفت داشته و بعد از اسلام نیز عفت داشته است، بنابراین شخصیت وجودی ما (سربازان انقلاب) اینگونه است که برای ناموسمان جان خود را بدهیم حتی اگر حجاب و پوشش کمی دختران ما داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما تجربه به اسارت بردن دختران را در عراق داریم و شهید سلیمانی محکم ایستاد و اجازه نداد تا داعشی‌ها پایشان را به خاک و ناموس ما نزدیک کنند، افزود: اگر امنیت ما را دشمن بگیرد، عزت و شرف ما در خطر خواهد افتاد و هر زمان دشمن حرکت می‌کند رهبر ما آن را درک می‌کند و مقام معظم رهبری با حکمت و دقیق از نظام دیده بانی می‌کند و ما نیز تحت امر چنین حکیم فاضلی هستیم.

وی به مراسم تشییع سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی اشاره کرد و گفت: ما در سایه امنیت این تشییع با شکوه را انجام دادیم. مگر می‌شود امنیت نباشد و ما در خیابان افراد را جمع کنیم و مراسم تشییع را بگیریم؟ بنابراین ما در امنیت کامل بودیم. زیرا معتقدیم اگر امنیت نباشد، آسایش و آرامش و حتی عبادت هم نداریم.

معروفی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در برجام به دنبال خلع سلاح ما هستند که این خلع سلاح یعنی از بین رفتن اقتدار نظامی ما و همین برخورد ما با گروهک‌های تروریستی پژاک، پ. ک. ک و کومله را که سردار پاکپور در شمال غرب مقرشان را نابود کرد، از اقتدار ماست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعیتی که امروز در کف میدان آمده اند، اغتشاش گر نیستند و تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان زده شده و وارد میدان شده اند، گفت: دلیل این حضور افراد کم سن نیز کوتاهی ما در جهاد تبیین بوده است و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی که رهبری گفتند را بیشتر درک کردیم، زیرا مدارس و دانشگاه رها شدند.

معروفی اذعان کرد: شهید هاشمی نژاد، محصول و پرورش یافته انقلاب بوده و امروز به درجه شهادت رسید، این شهید شبیه به حججی بود و این گونه افراد خروجی‌های انقلاب هستند که نشان می‌دهد مسیر درستی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی معامله‌ای بین خود و خدای خودش داشت که از زاهدان خارج نشد، گفت: بین سردار پاکپور و سید هاشمی نژاد رابطه پدر پسری بود و این دو سنخیت قلبی با یکدیگر داشتند و تمام کسانی که با سید ارتباط داشتند و عمیقا او را درک کرده بودند، در مراسم تدفین این شهید بزرگوار خودشان را رساندند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با طرح این موضوع که ما یکی از بهترین عناصر موثر خود را از دست داده ایم، گفت: بی شک خون این عزیزان پایمال نخواهد شد و البته این خروجی انقلاب و دست پرورده نظام اسلامی نیز عاقبت بخیر شده است.

 

منبع خبر : ايسنا
منبع: ایسنا
ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!