سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ 19 March 2024
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۲۹۵۴
شلیک ۴ گلوله به رفیق‌، به سبک گانگستر‌ها

۵ قتل در ۴۸ ساعت!

۵ قتل در ۴۸ ساعت!
در مدت زمان کمتر از ۴۸ ساعت ۵ قتل در استان تهران به وقوع پیوست. در درگیری ناموسی بین ۲ مرد خلافکار یکی از ‌آنها به ضرب ۴ گلوله کشته شد‌، یک نگهبان شهرداری با ضربات چاقو به قتل رسید‌، یک دهیار، پسر‌عمویش را به‌خاطر نوبت آب کشت‌، زن ۴۰ ساله‌ای در مقابل نامزدش به قتل رسید و پیر زن ۷۵ ساله‌ای توسط پرستارش با مسمومیت دارویی به قتل رسید.
نویسنده :
شهریار کریمی

                                                                                                                   

                                                      

ساعت ۱۲ و نیم بامداد دوشنبه  پلیس تهران در جریان قتل مردی قرار می‌گیرد که با شلیک ۴ گلوله به قتل رسیده است. با بررسی دوربین‌های مدار بسته محل وقوع حادثه مشخص می‌شود که مردی که کلاه بر سر و ماسک بر چهره داشت در گوشه‌ای بزرگراه  آیت‌الله سعیدی به مدت طولانی در کمین مقتول نسشسته بود. هنگامی‌که مقتول از راه می‌رسد با شلیک ۴ گلوله او را به قتل ‌رساند و متواری شد.     

                                                                                                                                   

با بررسی‌های پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول فردی سابقه دار بوده که به همراه یکی از دوستان صمیمی خود در ایران و ترکیه اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند. شب حادثه مقتول در یک جیگرکی در خیابان آیت‌الله سعیدی در حال شام خوردن بود که دوستش از راه رسید و به او اتهام خیانت در رفاقت و دادن پیشنهاد دوستی با دوست دختر یا نامزدش را داد و همین امر باعث وقوع یک درگیری موقت بین آن‌ها شد. پس از درگیری قاتل در مسیر حرکت مقتول کمین کرد و با رسیدن او در‌حالیکه سر و صورتش را با کلاه پوشانده بود‌، با کلت کمری ۴ گلوله به رفیق قدیمی خود شلیک و از محل متواری شد. به گفته پلیس مقتول حدود یک‌ماه پیش از زندان آزاد شده بود.                                                                                                                                 

 

کشته شدن نگهبان شهرداری با ضربه چاقو

                                                                            

ساعت ۴ بامداد دوشنبه ۲۳مرداد‌ماه با تماس پرسنل یکی از بیمارستان‌های تهران‌، پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفت. ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه بامداد‌، مرد ۳۷ ساله‌ای که از پرسنل نگهبانی شهرداری تهران بود‌، به علت جراحت با چاقو به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال داده شد. تلاش کادر درمان بیمارستان برای نجات جان این مرد جوان بی نتیجه ماند و مجروح در ساعت ۴ بامداد براثر شدت جراحات وارده فوت شد. در تحقیقات پلیس مشخص شد که با تماس تلفنی یک زن اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شده بود. در تحقیقات پلیس از زنی که  درخواست کمک کرده بود‌، او در خصوص چگونگی حادثه به پلیس گفت: «من در حال عبور از خیابان در بلوار ابوذر بودم که دیدم مرد جوانی روی زمین افتاده و در حال جان کندن است و خیلی زود با اورژانس تماس گرفتم و مراتب را اطلاع دادم». تحقیقات پلیس برای دستگیری ضارب یا ضاربان آغاز شده است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.      

 

قتل در امامزاده داوود        

                                                         

ساعت ۹ صبح شنبه ۲۲ مرداد‌ماه با تماس کادر درمان یکی از بیمارستان‌های تهران‌، پلیس آگاهی در جریان مرگ مردی تقریبا ۵۰ ساله در اثر جراحت چاقو قرار گرفت. با تحقیقات پلیس مشخص شد که مقتول ۹ مرداد‌ماه در یکی از روستا‌های اطراف امامزاده داوود‌، به خاطر اختلاف ملکی واختلاف در نوبت آب اراضی کشاورزی با دهیار منطقه که پسر عمویش بود درگیر شده بود. پس از بالا گرفتن درگیری دهیار عنان اختیار خود را از دست داده و با وارد کردن ۲ضربه چاقو به گردن پسر عمویش که با بیل به او حمله ور شده بود‌، او را مجروح و از محل وقوع نزاع متواری شد. با کمک مردم ده مجروح نزاع به بیمارستان منتقل شد؛ اما پس از گذشت ۲ هفته مجروح حادثه بر اثر شدت جراحات فوت و دهیار به اتهام قتل پسر‌عمویش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.                                        

                                                                                                                           

                                       قتل زن ۴۰ ساله                                                                                      

                                                         

با گزارش‌های مردمی پلیس تهران ساعت ۸ صبح شنبه ۲۲‌مرداد‌ماه در جریان کشف جسد یک زن ۳۵ الی ۴۰ ساله در بلوار میرداماد قرار گرفت. با ورود ماموران به محل کشف جسد و انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که آثار یک ضرب و شتم قدیمی و همچنین آثار جراحت و بخیه در بدن مقتول وجود دارد. پزشکی قانونی زمان مرگ زن را ۵ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کرد. با تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد که این زن در اطراف امامزاده حسن تنها زندگی می‌کرد و با مردی که گفته می‌شود نامزد او بوده ارتباط داشت. بنا به گفته مردی که گفته می‌شود نامزد مقتول بوده است. شب حادثه مقتول طی یک تماس تلفنی از او درخواست کمک می‌کند. او به پلیس گفت: مقتول شب حادثه با من تماس گرفت و از مزاحمت مردی به نام فریبرز که از اقوام او است صهحبت به میان آورد. به گفته نامزد مقتول‌، هنگامیکه او به محل زندگی او می‌رسد فریبرز آنجا نشسته بود. ناگهان فریبرز شروع به فحاشی و عربده کشی کرد و با قمه به ناحیه شکم مقتول ضربه زد. زن به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت؛ اما پس ازبازگشت به منزل به دلیل خونریزی و شدت جراحت فوت شد. اطلاع دقیقی از چگونگی ترخیص این زن با آن حجم جراحت در دست نیست و به محض کامل شدن تحقیقات پلیس این موضوع نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.                        

 

قتل پیرزن ۷۵ ساله با مسمومیت دارویی

                                             

روز شنبه ۲۲ مرداد‌ماه با شکایت یک زن جوان  پلیس تهران در جریان مرگ مشکوک یک  پیرزن ۷۵ ساله قرار گرفت. در شکایت زن جوان در خصوص مرگ مادرش به پلیس گفت:« به دلیل آکه مادم بیمار و ناتوان بود برای انجام کار‌های منزل و رسیدگی به وضعیت جسمی مادرم یک خانم پرستار را استخدام کردم. یک هفته قبل که ه مادرم تلفن کردم او گوشی را جواب نداد. بعد از آنکه چند بار تماس گرفتم و گوشی را جواب نداد نگران شدم و به منزل مادرم در شهر ری رفتم و با حال وخیم مادرم مواجه شدم».                                                                                                                                              

 

او در ادامه به پلیس گفت: «مادرم را ابتدا به بیمارستانی در شهر ری و بعد به تهران انتقال دادم. اما درمان موثر واقع نشد و مادرم فوت شد. دکتر‌ها به من گفتند که مرگ مادرت در اثر مسومیت دارویی و یا غذایی اتفاق افتاده است. پرستار مادرم هم مفقود شده و خبری از او نیست.»      

                                                                                                                 

این زن جوان شکایتی را علیه پرستار مادرش تنظیم و او او را قاتل مادرش می‌داند. بر اساس اطلاعات به دست آمده پرونده این مرگ مشکوک برای رسیدگی به دادسرای شهر ری ارجاع شده است.                                                                                                                       .  

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر
زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!