جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۵۰۱۳۹

کشته شدن جوان کرمانشاهی به ضرب گلوله پلیس

کشته شدن جوان کرمانشاهی به ضرب گلوله پلیس
خبر کشته شدن جوان ۲۰ ساله کرمانشاهی توسط پلیس ابتدا در کانالهای تلگرامی کرمانشاه دست به دست شد. پس از آن با پیگیریهای خبرنگاران کرمانشاهی صحت آن تایید شد.

 

 پلیس کرمانشاه با تایید اصل این حادثه ارائه پاسخ قطعی را به پس از تحقیقات و بازپرسی های دقیق پلیس موکول کرده است.

 

بنا به گزارش کانالهای خبری کرمانشاه عصر روز پنجشنبه ۷بهمن ماه جوان کرمانشاهی به نام «محمد احمدی متین» هنگامی که همراه با مادرش از مراسم تشیع پیکر یکی از اقوامشان به منزل باز می گشتند پشت ترافیک میدان شهدای کرمانشاه با ماموران پلیس که سوار اتومبیل پلیس بودند به صورت لفظی درگیر شد.

 

پس از آن  این جوان هنگامیکه خودرو خود را در منزل خود در شهرک سجادیه(آریا شهر) پارک کرد با ماموران پلیس که او را تا در منزل تعقیب کرده بودند مجددا درگیر و این درگیری منجر به مرگ این جوان جلو چشمان مادرش شد. بنا به گزارش منابع خبر در کرمانشاه، این جوان به ضرب ۲ گلوله که به سینه و سرش اصابت کرده کشته شده است.

 

با تلاش یک خبرنگار کرمانشاهی دادستان و رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند. بنا به گزارش کانال خبری باختر نیوز دکتر " پرویز توسلی زاده"مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول اعلام کرد: «دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت بر اساس رسالت خویش در این پرونده انجام وظیفه خواهد کرد.»

 

 بنا بر همین گزارش فرماندهان و پرسنل ناجای استان از این اتفاق بسیار اظهار تاسف و ناراحتی کرده و فضای اندوه و حزن  و همدردی با خانواده داغدیده  بر مجموعه حاکم است.

 

پلیس کرمانشاه تا کنون هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص این اتفاق ارائه نداده است و اطلاعیه خود را به پس از تحقیقات کامل موکول کرده است.

 

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!