جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۳۵۲۸

پسر ۲۲ساله با وعده ازدواج سرقت می کرد

پسر ۲۲ساله با وعده ازدواج سرقت می کرد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پسر ۲۲ ساله ای خبر داد که با ادعای اینکه تبعه خارجی است از زنان و دختران سرقت و کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش فراز سرهنگ موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری پسر جوان 22 ساله ای خبر داد که از رنگ موهای روشن خود سواستفاده کرده و با جا زدن خودش در نقش یک تبعه خارجی از زنان و دختران به بهانه های مختلف کلاهبرداری و سرقت می کرد. 
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: تعدادی پرونده مشابه در کلانتری 134 شهرک غرب تشکیل شد که مالباختگان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند که فردی که مدعی بود از اتباع کشورهای خارجی است اموالشان را سرقت و یا کلاهبرداری کرده است. 

وی درباره این فرد و نحوه سرقتش از زنان توضیح داد: این فرد با رنگ موهای روشن و آشنایی به زبان انگلیسی،  خودش را تبعه خارجی و از نزدیکان افراد سفارت‌ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش‌ها با زنان طرح دوستی می‌ریخت. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: این فرد با وعده ازدواج و خواستگاری به خانه این زنان رفته و پس از گذشت مدتی و اطلاع از  محل قرار گرفتن اموال با ارزش، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مالباختگان را سرقت و متواری می‌شد.

سرهنگ موقوفه‌ای درباره سوابق این فرد نیز اعلام کرد: این متهم قبلا توسط ماموران دستگیر شده بود اما به دلیل عدم وجود ادله کافی آزاد شده بود. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران درباره دستگیری متهم در آخرین سرقتش تصریح کرد:  چند روز پیش خانمی به کلانتری ۱۳۴شهرک غرب مراجعه و اعلام کرد که در یک همایش فردی که موهای بور داشته با ادعای این موضوع که تبعه آمریکاست و زبان انگلیسی سخن می‌گفت تلفن همراه و وجوهات نقدی را از داخل کیف این خانم از داخل خودرویش سرقت کرده است که بلافاصله ماموران با گشت زنی های هدفمند سارق را بلافاصله در  همان منطقه شهرک غرب شناسایی و دستگیر  می کنند.

سرهنگ موقوفه ای خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرایم ارتکابی این متهم در دست بررسی است.

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!