جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ 29 March 2024
سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۹۰۵۲
بررسی بازارهای مالی ۱۶ آذر ۱۴۰۰

رشد بیش از ۷ درصدی اتریوم، ادامه روند نزولی بورس

رشد بیش از ۷ درصدی اتریوم، ادامه روند نزولی بورس
ازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با افزایش ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۶:۱۰دقیقه بیت کوین با افزایش ۴/۶۴ درصدی روبرو شد و ۵۱٬۰۴۰ دلار شد. اتریوم ۷/۱۴ درصد گران شد و به رقم ۴٬۳۷۲ دلار رسید. بورس در سه شنبه ۱۶ آذرماه با ریزش حدود نیم درصدی روبرو بود تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد برسد و کاهش ۴٬۳۶۵ واحدی را تجربه کند .

 بورس

بازار بورس در سه شنبه ۱۶  آذرماه با ریزش حدود نیم درصدی روبرو بود تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد برسد و کاهش    ۴٬۳۶۵ واحدی را تجربه کند . شاخص هم‌وزن هم ۲٬۶۳۷ واحد افت داشت و به ۳۶۱٬۱۳۸ واحد رسید. نمادهای «شپدیس» ، «فارس» و «جم» بیشترین اثر مثبت بر بورس را داشتند و سه نماد «کگل» ، «نوری» و «شفن» بیشترین اثر منفی را بر شاخص نهادند. نماد «ثامید» بیشترین درصد رشد را داشت و در مقابل نماد «شدوص» بیشترین کاهش درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

امروز بازار شاهد خروج ۲۶۶ میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۱۵ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۱۲۹ میلیارد تومان شد .

فرابورس نیز به رقم ۱۹٬۱۰۳واحد رسید تا کاهش ۷۷  واحدی داشته باشد .

 

 بازار ارز

بازار ارز در روز سه شنبه  با افزایش قیمت روبرو بود و تا ساعت ۱۷:۳۰  در بازار تهران دلار آمریکا ۳۰٬۹۰۰  تومان شد. یورو نیز ۳۴٬۶۰۰تومان خرید و فروش شد . پوند انگلیس ۴۱٬۰۲۰ و درهم امارات ۸٬۳۰۰ شدند لیر ترکیه ۲٬۴۰۰ تومان خرید و فروش شد. با توجه عدم درج قیمتها ، قیمت‌های گفته شده حدودی می‌باشد.

 

سکه و طلا

امروز و در بازارهای جهانی هر اونس شمش طلا به ۱۷۸۰  دلار رسید . در بازار داخلی نیز هر گرم طلای 18 عیار طلا و یک میلیون و ۳۱۶ هزار تومان شد.

در بازار سکه هر سکه امامی ۱۳ میلیون ۲۶۶  هزار تومان شد تا ۲۰  هزار تومان گران شود. سکه بهار آزادی ۱۳ میلیون ۱۰۳ هزار تومان شد. نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۹۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۳۶ هزار تومان شدند . سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان خرید و فروش شد.

 

ارز دیجیتالی و رمزارزها؛

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها با افزایش ارزهای مطرح طی ۲۴ ساعت گذشته مواجه بود به طوریکه تا ساعت ۱۶:۱۰دقیقه بیت کوین با افزایش ۴/۶۴ درصدی روبرو شد و ۵۱٬۰۴۰ دلار شد. اتریوم ۷/۱۴ درصد گران شد و به رقم  ۴٬۳۷۲ دلار رسید. بایننس کوین ۳/۶۱ درصد افزایش یافت و ۵۷۹ دلار شد. پولکادات هم ۹/۳۶ رشد قیمت داشت و۲۹/۰۶ دلار شد.

مجموع بازار رمزارها با ۶/۹۸ درصد افزایش به ۲/۵۰  تریلیون دلار رسید.

اینستا ۱۶ آذر

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها
پیشنهاد سردبیر

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!