شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ 20 April 2024
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۹۰۰۴
بررسی بازارهای مالی ۱۴ آذر ۱۴۰۰

رشد ۳۷ درصدی رمزارز «ترا» در یک شبانه روز، افزایش شاخص بازار سهام

رشد ۳۷ درصدی رمزارز «ترا» در یک شبانه روز، افزایش شاخص بازار سهام
بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها طی ۲۴ ساعت گذشته بخشی از سقوط دیروز را جبران کرد و در این بین رمزارز ترا بهتر از بقیه عمل نمود و خود را در بین ۱۰ رمزارز برتر قرار داد. بورس با توجه به افزایش دیروز قیمت دلار در دومین روز هفته با رشد ۸٬۴۸۶ واحدی روبرو بود تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد برسد.

بورس

بورس با توجه به افزایش دیروز قیمت دلار  در دومین روز  هفته با رشد ۸٬۴۸۶ واحدی روبرو بود  تا شاخص به عدد یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد برسد و رشد ۰/۶۴ درصدی را تجربه کند. شاخص هم‌وزن هم ۴۳۰ واحد رشد داشت و به ۳۶۳٬۳۴۷ واحد رسید. نمادهای «فولاد»، «شبندر» و «وغدیر» بیشترین اثر مثبت بر بورس را داشتند و سه نماد «کگل» ، «تیپیکو» و «وتجارت» بیشترین اثر منفی را بر شاخص نهادند. نماد «فسپا» بیشترین درصد رشد را داشت و در مقابل نماد «لبوتان» بیشترین کاهش درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

امروز بازار شاهد خروج ۱۵۵  میلیارد تومان از سوی سهامداران حقیقی بودند. همچنین میزان صف های خرید ۱۱۰ میلیارد تومان شد و در مقابل صف های فروش ۱۶۷ میلیارد تومان شد .

فرابورس نیز به رقم ۱۹٬۲۰۹ واحد  رسید تا افزایش ۷۴  واحدی داشته باشد.

 

 بازار ارز

با توجه به اخبار سیاسی رسیده و تاثیر آن در بازار دیروز اما  بازار ارز در یکشنبه ۱۴ آذر با نوسان کمی روبرو بود البته عدم درج قیمتها نیز سبب سردرگمی افراد شده است با این حال  و تا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در بازار تهران دلار آمریکا ۳۰٬۲۰۰  تومان شد. یورو نیز ۳۴٬۴۰۰  تومان معامله شد . پوند انگلیس ۴۰ هزار تومان و درهم امارات ۸٬۳۰۰ تومان خرید و فروش شدند.

 

سکه و طلا

امروز و با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی هر اونس شمش طلا به ۱۷۸۳دلار ماند اما در بازار داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار  یک میلیون و ۳۰۴ هزار تومان شد.

در بازار سکه هر سکه امامی ۱۳ میلیون ۴۰۳  هزار تومان شد تا ۳۰ هزار تومان گران شود. سکه بهار آزادی ۱۲ میلیون ۸۹۷ هزار تومان شد. نیم سکه ۱۰ هزار تومان و ربع سکه ۵ هزار تومان گران شدند تا به ترتیب ۶ میلیون ۸۱۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۹۰۵ شوند . سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد.

 

ارز دیجیتالی و رمزارزها

بازار ارزهای دیجیتال و رمزارزها طی ۲۴ ساعت گذشته بخشی از سقوط دیروز را جبران کرد و در این بین رمزارز ترا بهتر از بقیه عمل نمود و خود را در بین ۱۰ رمزارز برتر قرار داد.بدین ترتیب تا ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه بیت کوین با افزایش ۴/۹۴ درصدی روبرو شد و ۴۹٬۶۳۸ دلار شد. اتریوم ۷/۶۵ درصد رشد یافت و به رقم  ۴٬۲۴۰ دلار رسید. بایننس کوی ۵/۷۶  درصد افزایش یافت و ۵۷۹ دلار شد.  ترا با رشد بیش از ۳۷ درصد  به رقم ۷۴/۷۸ دلار رسید

مجموع بازار رمزارها با ۵/۹۳ درصد افزایش به ۲/۴۵ تریلیون دلار رسید.

کریپتو 14 آذر

ارسال نظر
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

ماجرای انفجار در اصفهان چیست؟| آمریکا: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ایران مطلعیم| فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور

حمایت از کدام خانواده؟

چرا تروریست‌ها چابهار را هدف گرفتند؟ | ظرفیت بندر چابهار بیشتر از گوادر است | جنبش‌های تجزیه‌طلبانه بلوچی مخالف سرمایه‌گذاری چین در چابهار هستند

۹۵ درصد قصور پزشکی در بیمارستان بیستون؛ دلیل فلج مغزی بهار

بیانیه سیدمحمد خاتمی در ارتباط با حمله به ساختمان كنسولگرى ايران در سوریه

‏‎از حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار چه می‌دانیم؟| این گزارش تکمیل می‌شود

حالا چه باید کرد؟

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

تجاوز سربازان اسراییلی به زنان در بیمارستان الشفا

مقام معظم رهبری سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند

بچه‌های ظریف کجا زندگی می‌کنند؟

همه چیز درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال | پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

خاتمی: آگاهانه و صادقانه رأی ندادم تا به هیچکس دروغ نگفته باشم

ظریف اسفند ۱۴۰۲؛ به زودی در فراز ببینید!

پیشنهاد سردبیر

دیاکو حسینی در گفت‌وگو با فراز پاسخ موشکی و پهپادی به اسراییل را بررسی کرد

چرا ایران عملیات نظامی را از پیش اطلاع داد؟

در گفت‌وگوی فراز با ناصر نوبری، آخرین سفیر ایران در شوروی بررسی شد:

برد و باخت ایران در جنگ اوکراین | جمهوری باکو دست‌ساز استالین است

زندگی

هفت‌خوان خرید گوشی‌های اپل در ایران

به دار و دسته آیفون‌دارها خوش آمدید!